  • 1. Data: 2004-11-14 22:34:48
    Temat: GIODO - przykladowy wniosek rejestracji ?
    Od: "Caros" <c...@p...onet.pl>

    Witam,
    pragne zarejestrowac zbior danych w GIODO. Mam wniosek, ale niestety
    dokladnie nie wiem co ma na mysli ustawodawca w czescie E i F.
    Czy ktos ma moze przykladowo wypelniony wniosek, lub komentarz do wniosku?

    Strrona GIODO nie dziala :(

    Pozdrawiam i z gory bede wdzieczny za pomoc

  • 2. Data: 2004-11-14 23:23:39
    Temat: Re: GIODO - przykladowy wniosek rejestracji ?
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Czy ktos ma moze przykladowo wypelniony wniosek, lub komentarz do wniosku?

    Wniosek wypelniony mam ale nie moge udostepnic z wiadomych wzgledow.

    Czy chodzi Ci o:

    Część E. Opis środków technicznych i organizacyjnych zastosowanych w
    celach określonych w art. 36--39 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o
    ochronie danych osobowych

    Część F. Informacja o sposobie wypełnienia warunków technicznych i
    organizacyjnych, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Spraw
    Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie
    dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i
    organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy
    informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100,
    poz. 1024)

    ???

    Zadzwon do GIODO i popros o wyslanie 6 zalacznikow do wniosku.
    Instrukcja bezpieczenstwa/dokumentow/danych. Instrukcja zarzadzania
    systemem informatycznym. Szkolenie pracownicze, Cele przetwarzania
    danych.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com