  • 11. Data: 2004-07-04 21:18:58
    Temat: Re: gwarancja a rękojmia
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    agnieszka wrote:
    > jeżeli po 1 stycznia ( chyba , bo dokładnej daty nie pamiętam) 2003 to
    > możesz przez dwa lata korzystać z klauzuli towaru niezgodnego z umową i
    > żądać wymiany lub naprawy, decyzja należy do ciebie, możesz to zrobić pomimo
    > że wcześniej korzystałaś z gwarancji, tylko że towar musi byś w tym momencie
    > niesprawny.

    Nie. Towar ma byc niezgodny z umową w chwili wydania. Teoretycznie mozna
    oczywiście reklamować w każdej chwili, ale po upływie 6 miesięcy trzeba
    jeszcze powyższe udowodnić. A jeśli były ingerencje w towar w czasie
    napraw gwarancyjnych, to sprzedawca może się wybronić...

    KG

  • 12. Data: 2004-07-04 23:03:01
    Od: "agnieszka" <a...@p...fm>

> [...]
    > jeszcze powyższe udowodnić. A jeśli były ingerencje w towar w czasie
    > napraw gwarancyjnych, to sprzedawca może się wybronić...

    Miejski rzecznik konsumenta mówił co innego,
    to sprzedawca ma udowodnić, że towar w momencie zakupu był zgodny z umową,
    jeżeli się chociaż raz popsuł się w przeciągu 1/2 roku tzn.od momentu
    zakupu, był niezgodny z umową

    Pozdrawiam Aga

  • 13. Data: 2004-07-04 23:27:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cca2ak$9j8$1@opal.futuro.pl>, agnieszka wrote:
> [...]
    > to sprzedawca ma udowodnić, że towar w momencie zakupu był zgodny z umową,
    > jeżeli się chociaż raz popsuł się w przeciągu 1/2 roku tzn.od momentu

    Możesz podać jego nazwisko? Pewnie później będzie chciał Twoje.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2004-07-05 13:29:21
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

> [...]
    > to sprzedawca ma udowodnić, że towar w momencie zakupu był zgodny z umową,
    > jeżeli się chociaż raz popsuł się w przeciągu 1/2 roku tzn.od momentu

    1/2 roku to 6 miesięcy...

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę