  • 21. Data: 2006-07-07 05:18:24
    Temat: Re: grozba smsem
    Od: "Sadam" <i...@p...onet.pl>

    hm ...
    cóż czytać umię natomiast Ty masz problemy z rozumieniem - w przypadku
    opisanym w GW - treść "niewinnego" - w jakiś sposób wymuszonego na
    właścicielu ("co Ty mi tu dziwne smsy przysyłasz?") SMSa została zmieniona
    ... wynik - ślad w bilingu "ofiary" - ciekawa treść na komórce "prowokatora"
    którego komórka mogła być modyfikowana ile czasu chcieć ...

    Co do technicznych możliwości nie wypowiadam sie - analizuję tylko treść
    artykułu ...

    o "zagranicznych" stronach też się nie wypowiadałem ...

    A wogle kończę tą dyskusję - bo nie ma żadnych konkretnych wniosków

    - cytując artykuł zadawałm pytanie czy w związku z opisaną możliwością
    zmiany treści sms-a (co zostało opisane i stwierdzone) pozostaje on dalej
    wiążącym dowodem w sprawach sądowych ... chcąc w ten sposób pomóc autorowi
    wątku ...

    Sadam

  • 22. Data: 2006-07-10 12:00:21
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    gardziej wrote
    > prawnik nie jestem, ale skoro w naszym kraju ludzie sa bici na ulicy i
    > okradani, a sprawcy chodza sobie wolno, to napewno nic ci nie grozi...
    I tu się grubo mylisz. Tych co biją i kradną złapać trudno i jest to
    niebezpieczne, a tak - policja capnęła groźnego przestępcę i spokojnie
    poprawi statystyki. Wyrok jak w banku.
    Fonon