  • 1. Data: 2006-07-05 07:23:03
    Temat: Wypowiedzenie OC
    Od: "S&B" <a...@e...pl>

    Nabywca auta korzysta z ubezpieczenia OC sprzedającego, gdyż nie złożył w
    ciągu 30 dni wypowiedzenia. Niebawem kończy się umowa, czy w związku z tym
    konieczne jest wypowiedzenie? Zaznaczam że nabywca nie przepisywał na siebie
    ubezpiecznia które było wraz z autem.

    Czy można wypowiedzenie wysłać pocztą? Czy w tym wypadku będzie decydowała
    data stępla pocztowego aby termin był zachowany?

    pozdrawiam Arek

  • 2. Data: 2006-07-05 08:09:15
    Temat: Re: Wypowiedzenie OC
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu S&B porozsypywal nastepujace haczki:
    > Nabywca auta korzysta z ubezpieczenia OC sprzedającego, gdyż nie złożył w
    > ciągu 30 dni wypowiedzenia. Niebawem kończy się umowa, czy w związku z tym
    > konieczne jest wypowiedzenie?
    Tak
    > Zaznaczam że nabywca nie przepisywał na siebie
    > ubezpiecznia które było wraz z autem.
    Nie ma znaczenia
    > Czy można wypowiedzenie wysłać pocztą?
    IHMO tak. Poleconym za potwierdzeniem odbioru
    > Czy w tym wypadku będzie decydowała
    > data stępla pocztowego aby termin był zachowany?
    A tego to juz nie wiem
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-07-05 10:26:02
    Od: "maximus" <n...@a...pl>

    W PZU decyduje data wpłynięcie pisma do siedziby firmy.

  • 4. Data: 2006-07-05 12:47:31
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    maximus wrote:
> [...]

    to zgodne z prawem...? list moze dojsc i po miesiacu...

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2006-07-05 13:06:08
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Kenny porozsypywal nastepujace haczki:
    > to zgodne z prawem...? list moze dojsc i po miesiacu...
    Moze tez nie dojsc wcale. A ubezpieczyciel musi wiedziec ze ktos mu
    wypowiedzial umowe
    --
    badzio

  • 6. Data: 2006-07-05 13:14:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kenny napisał(a):

    > to zgodne z prawem...? list moze dojsc i po miesiacu...

    To go wysyłaj miesiąc wcześniej.
    Datą złożenia oświadczenia woli jest dzień w którym adresat miał
    możliwość zapoznania się z jego treścią.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    http://johnson.cba.pl/

  • 7. Data: 2006-07-05 13:37:08
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Johnson wrote:
> [...]

    no fakt, thx

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2006-07-05 17:41:41
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Johnson <j...@n...pl> w

> [...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > To go wysyłaj miesiąc wcześniej.

    Ale do siedziby, czy wystarczy się udać do najbliższego inspektoratu?

    > Datą złożenia oświadczenia woli jest dzień w którym adresat miał
    > możliwość zapoznania się z jego treścią.

    Czyli zawierając OC u agenta w Pcimiu Dolnym 1 lipca mogą powiedzieć, że
    prezes na urlopie do końca lipca i w jeszcze nie przeczytał...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 9. Data: 2006-07-05 17:43:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    'Tom N' napisał(a):

    > Czyli zawierając OC u agenta w Pcimiu Dolnym 1 lipca mogą powiedzieć, że
    > prezes na urlopie do końca lipca i w jeszcze nie przeczytał...

    Mówić mogą, ale to niczego nie zmieni. Tak się mają zorganizować by
    podczas urlopu był ktoś kompetentny.,

  • 10. Data: 2006-07-05 18:25:04
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Johnson <j...@n...pl> w

    > Mówić mogą, ale to niczego nie zmieni. Tak się mają zorganizować by
    > podczas urlopu był ktoś kompetentny.,

    Dobrze wiesz o co mi chodzi (również w tym wyciętym fragmencie o
    inspektoracie) -- agencja, inspektorat (ludzie tam pracujący) zostały
    upoważnione do zawierania umów (IMHO również do przyjęcia wypowiedzenia) i
    nie musi pismo do siedziby TU dotrzeć, by czynność była skuteczna.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]