  • 1. Data: 2006-07-05 10:34:45
    Temat: grozba smsem
    Od: "TOM" <t...@k...net>

    Mam takie pytanko, pare miesiecy temu poirytowany faktem , ze jakis czlowiek
    podszywa sie pod moja dzialalnosci wyslalem mu smsa, zeby natychmiast
    zaprzestal bo "obije panu buzie". No i dzis dzowni do mnie pani z
    komisariatu policji i informuje ze ten czlowiek poinformowal o tym policje i
    prowadzi sie postepowanie. Mam sie za pare dni stawic w celu zlozenia
    wyjasnien.
    Prosze o informacje jak takie sprawy sa prowadzone i czy grozi mi cos
    powaznego jak wyjasnie czy wyslanie smsa bylo spowodowane.

    tom

  • 2. Data: 2006-07-05 11:37:35
    Temat: Re: grozba smsem
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    TOM wrote:

    > Prosze o informacje jak takie sprawy sa prowadzone i czy grozi mi cos

    Jak wszystkie sprawy dotyczące gróźb karalnych kierowanych w celu
    zmuszenia kogoś do określonego działania (de facto dopuściłeś się
    rozboju - cieszysz się? ;> )

    > powaznego jak wyjasnie czy wyslanie smsa bylo spowodowane.

    Nawet jeśli będziesz miał dowody, że się podszywał, to w takich sprawach
    jest właściwa procedura.

    Grożąc pobiciem w celu zmuszenia do zaniechania pewnego działania
    wyczerpałeś znamiona Art.191 par.1 KK. Popełnienie takiego czynu podpada
    karze pozbawienia wolności do lat trzech.

  • 3. Data: 2006-07-05 11:57:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    TOM napisał(a):

    > Prosze o informacje jak takie sprawy sa prowadzone i czy grozi mi cos
    > powaznego jak wyjasnie czy wyslanie smsa bylo spowodowane.

    Art. 190 kk

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    http://johnson.cba.pl/

  • 4. Data: 2006-07-05 12:07:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jak wszystkie sprawy dotyczące gróźb karalnych kierowanych w celu
    > zmuszenia kogoś do określonego działania (de facto dopuściłeś się
    > rozboju - cieszysz się? ;> )

    Ty na pewno wiesz co to rozbój?

  • 5. Data: 2006-07-05 13:22:48
    Od: stern <s...@0...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Ty na pewno wiesz co to rozbój?

    ja wiem ja, mnie wybierz mnie.

    BTW: to raczej 191 kk

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 6. Data: 2006-07-05 13:25:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern napisał(a):

    > ja wiem ja, mnie wybierz mnie.

    To wyślij te informację A. Lawa.

    > BTW: to raczej 191 kk

    Może i 191 kk. Ale ja stawiam na art. 190 kk, zależy co tam dokładnie
    stało w tym sms.

  • 7. Data: 2006-07-05 13:34:04
    Od: stern <s...@0...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Może i 191 kk. Ale ja stawiam na art. 190 kk, zależy co tam dokładnie
    > stało w tym sms.

    zgodnie z przedpiścą:

  • 8. Data: 2006-07-05 13:41:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern napisał(a):

    > zgodnie z przedpiścą:
    > "wyslalem mu smsa, zeby natychmiast
    > zaprzestal bo "obije panu buzie".

    Tak nie mógł brzmieć sms ;)

  • 9. Data: 2006-07-05 13:50:57
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Prosze o informacje jak takie sprawy sa prowadzone i czy grozi mi cos
    > powaznego jak wyjasnie czy wyslanie smsa bylo spowodowane.

    prawnik nie jestem, ale skoro w naszym kraju ludzie sa bici na ulicy i
    okradani, a sprawcy chodza sobie wolno, to napewno nic ci nie grozi...

  • 10. Data: 2006-07-06 05:59:19
    Od: "Sadam" <i...@p...onet.pl>

    A czy sms - może być traktowany jako dowód ?

    Sms - można wysłać podszywając się pod innego użytkowanika sieci
    komórkowej - pomimo że wszystkie sieci zaprzeczają -
    na ten temat ukazał się artykół w "Gazecie Wyborczej" autor: Wojciech
    Bojanowski (Gazeta Wyborcza 8 marca 2006)

    A jak ktoś chce mogę treść podesłać - nie zamieszczam bo długie ...

    Sadam