  • 1. Data: 2002-09-23 08:36:52
    Temat: godziny nadliczbowe w stanowisko kierownicze
    Od: "Maria" <m...@r...medianet.pl>

    Jestem kierownikeim zespołu ds szkoleń, prowadzę też te szkolenia jako
    wykładowca.
    Problem tkwi w tym, że często te szkolenia odbywają się w godzinach
    popołudniowych, soboty na zasadzie odbioru godzin.
    Ale mi powiedziano, że jako kierownikowi nie przysługuje mi odbiór godzin za
    prowadzenie zajęć.
    Moje pytanie, czy rzeczywiście?
    Czy obowiązuje rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 20-09-1974, które mówi,
    że jeśli kierownik wykomuje pracę na równi z innymi członkami zespołu, to
    należy mu się zapłata za godziny nadliczbowe? (u mnie odbiór godzin)
    Maria