  • 1. Data: 2002-09-23 07:02:11
    Temat: Szkoła i WKU
    Od: "Radek ['Unforgiver'] Gruchalski" <r.gruchalski@...[...-c-U-t-T-h-I-s-...]...7com.pl>

    Mam taki pewnien problem. Miałem dostarczyć na WKU zaświadczenie, że
    uczę się do 14.IX. W szkole powiedziano mi, że nie mogę otrzymać takiego
    zaświadczenia ponieważ nie zapłaciłem za nowo rozpoczęty semestr szkolny.
    Chciałbym wiedzieć, czy szkoła może postawić taki warunek:
    "Zapłacisz za szkołę - dostaniesz zaświadczenie na WKU."

    Radek ['Unforgiver'] Gruchalski

  • 2. Data: 2002-09-23 08:00:29
    Temat: Re: Szkoła i WKU
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Radek ['Unforgiver'] Gruchalski" napisał w wiadomości:
> [...]
    > Chciałbym wiedzieć, czy szkoła może postawić taki warunek:
    > "Zapłacisz za szkołę - dostaniesz zaświadczenie na WKU."

    Skoro nie zapłaciłeś za nowy semestr a chcesz zaświadczenie, że jesteś
    "nadal" ich uczniem to taki warunek szkoły wydaje się całkiem normalny,
    równie dobrze mogą ci powiedzieć że z powodu braku zapłaty za semestr
    zostajesz wykreślony z listy uczniów. Problemy są w szkołach gdzie za
    semestr można płacić w systemie ratalnym (np. co miesiąc) i szkoła wymaga
    zapłaty za cały semestr w całości za wydanie zaświadczenia.

    Serwiz

  • 3. Data: 2002-09-23 08:06:06
    Od: "Radek ['Unforgiver'] Gruchalski" <r.gruchalski@...[...-c-U-t-T-h-I-s-...]...7com.pl>

    Użytkownik Serwiz napisał:

> [...]
    > semestr można płacić w systemie ratalnym (np. co miesiąc) i szkoła wymaga
    > zapłaty za cały semestr w całości za wydanie zaświadczenia.

    Właśnie tak myślałem - miałem tylko nadzieję, że może są jakieś
    przepisy, które to regulują. Dowiedziałem się jeszcze, że jest to
    określone w jakiś sposób w statucie szkoły. No nic - w każdym razie
    dziękuję za odpowiedź.

    Radek ['Unforgiver'] Gruchalski