  • 1. Data: 2008-01-16 17:40:34
    Temat: forma pisemna... definicja?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Czy jakiś akt prawny precyzyjnie określa, co to jest "forma pisemna"?

    W KC jakoś nie rzuciło mi się w oczy.

    Bo tak na dobrą sprawę to i SMS jest w pewnym sensie formą pisemną ;)
    (bo na pewno nie formą ustną ;) )

    I czy precyzyjnie odniesiono się do kwestii podpisów na "formie pisemnej"?

  • 2. Data: 2008-01-16 18:08:12
    Temat: Re: forma pisemna... definicja?
    Od: "kuba " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Ave!
    >
    > Czy jakiś akt prawny precyzyjnie określa, co to jest "forma pisemna"?
    >
    > W KC jakoś nie rzuciło mi się w oczy.

    KC w artykule 78.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2008-01-16 18:31:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kuba pisze:

    > KC w artykule 78.

    Dzięki!
    Tak podejrzewałem, że musi być w KC :)

  • 4. Data: 2008-01-17 10:48:24
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Forma pisemna to nawet patykiem na piasku, albo ołówkiem na ścianie w toalecie...
    Nie jestem pewien co do pisania palcem na wodzie ;-)
    JaC

    -----