  • 1. Data: 2008-01-16 17:48:36
    Temat: Dostalem wezwanie do zaplaty cd
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Hej

    Pisze ciag dalszy bo juz wiem cos wiecej na temat tamtej sprawy.
    Wszedlem w korespondencje z PKP Przewozy Regionalne. Okazuje sie ze w
    dniu 2001-06-07 zostal wydany wyrok i zasadzono sadowy nakaz zaplaty w
    postepowaniu upominawczym.

    Wiec zaczalem sobie wszystko powoli przypominac i pamietam ze wobec mnie
    byla prowadzona egezekucja komornicza swojego czasu, miej wiecej na
    kwote jaka zostala zasadzona. Jak pamietam, byly to wlasnie dzialania na
    podstawie nakazu zaplaty z PKP. Komornik, z mojego konta, pobral srodki
    i cala wierzytelnosc zostala splacona. Odbywalo sie to jakies 5 lat
    temu. Dodam ze o sprawie dowiedzialem sie w momencie egzekucji
    komorniczej - wczesniej nie otrzymalem wyroku z sadu i nie wiedzialem ze
    wobec mnie zostal wydany nakaz zaplaty :) Ale ze rzeczywiscie bylem
    winien to nie zaglebialem sie w cala sprawe (za bledy mlodosci sie placi :))

    I teraz pytania. Jak mozna dojsc do akt spraw na podstawie sygnatury?
    Nie wiem jaki sad wydal wyrok? I jak mozna dotrzec do akt z egzekucji
    komorniczej, aby miec pewnosc czy to naleznosc na pewno za ta sprawe.

    Jacek

  • 2. Data: 2008-01-16 20:00:34
    Temat: Re: Dostalem wezwanie do zaplaty cd
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    castrol pisze:
    > I teraz pytania. Jak mozna dojsc do akt spraw na podstawie sygnatury?
    > Nie wiem jaki sad wydal wyrok?

    spróbuj w sądzie właściwym dla Twojego miejsca zamieszkania

    > I jak mozna dotrzec do akt z egzekucji
    > komorniczej, aby miec pewnosc czy to naleznosc na pewno za ta sprawe.

    u komornika właściwego dla Twojego miejsca zamieszkania

    KG