  • 1. Data: 2006-12-27 17:52:23
    Temat: firmy windykacyjne - nowe formy dzialania
    Od: "mer" <k...@w...pl>

    Witam,

    mam dlug w wysokosci 270 PLN w TP z 1996 roku.Jako,ze sie przedawnil TP
    sprzedala go jakiejs tam firmie windykacyjnej.

    Otoz jako,ze firma windykacyjna nie moze ,,zlapac,, ze mna kontaktu
    wymyslila sobie sposob aby nagabywac sasiadow wydzwaniajac do nich z prosba
    abym pilnie skontaktowal sie z firma ,,wiadomo windykacyjna,,.

    2 razy sasiedzi przyniesli mi wiadomosc,ze niby dzwoni pani w sprawie
    drogi,wygranej w loterii ,etc...tylko numer telefonu ten sam.

    O co im chodzi i jak mozna zapobiec zawracaniu glosy sasiadom?

    pozdrawiam
    kos

  • 2. Data: 2006-12-27 18:00:16
    Temat: Re: firmy windykacyjne - nowe formy dzialania
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    "mer" <k...@w...pl> wrote in message news:emubtu$9re$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > drogi,wygranej w loterii ,etc...tylko numer telefonu ten sam.
    >
    > O co im chodzi i jak mozna zapobiec zawracaniu glosy sasiadom?

    Sąsiedzi muszą ostro reagować i z samego początku straszyć, że jak nie
    zaprzestaną takich działań, to zgłoszą to odpowiednim organom. Odczepić się
    od nich jest cholernie ciężko. Poprostu niech powiedzą, że za gońca nie będą
    robić.
    --
    Maluch

  • 3. Data: 2006-12-27 18:00:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mer" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Wyjaśnić sąsiadom, że to jakiś kretyn wydzwania. Następnym razem opi....
    dzwoniącego i sprawa się sama ureguluje.

  • 4. Data: 2006-12-27 18:02:17
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > O co im chodzi i jak mozna zapobiec zawracaniu glosy sasiadom?

    Nie mozna ... po prostu musisz to ścierpieć, poinstruowac sąsiadów, itp
    itd.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 5. Data: 2006-12-27 18:48:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mer wrote:

> [...]
    >
    > 2 razy sasiedzi przyniesli mi wiadomosc,ze niby dzwoni pani w sprawie
    > drogi,wygranej w loterii ,etc...tylko numer telefonu ten sam.

    Hmm... 107KW?

  • 6. Data: 2006-12-27 19:26:57
    Od: "mer" <k...@w...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@N...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Nie mozna ... po prostu musisz to ścierpieć, poinstruowac sąsiadów, itp
    > itd.

    Dwoch juz poinstruowalem ale po 3 miesiacach przyszedl czlowiek ,ktory
    mieszka po drugiej stronie ulicy i nawet go nie znam.
    Przeciez nie bede wywieszal informacji na klatkach:-))

    pozdrawiam
    kos

  • 7. Data: 2006-12-27 19:35:07
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Hmm... 107KW?

    a gdzie spełnione znamiona?
    szczególnie to od którego zaczyna się przepis...

    KG

  • 8. Data: 2006-12-27 19:43:42
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    "mer" <k...@w...pl> wrote in message news:emuhf8$2me$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Dwoch juz poinstruowalem ale po 3 miesiacach przyszedl czlowiek ,ktory
    > mieszka po drugiej stronie ulicy i nawet go nie znam.
    > Przeciez nie bede wywieszal informacji na klatkach:-))

    Pozostaje zapłcić ;) albo wyprowadzić się daleko.
    --
    Maluch

  • 9. Data: 2006-12-27 19:49:30
    Od: "mer" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Pozostaje zapłcić ;) albo wyprowadzić się daleko.

    mie mam najmniejszego zamiaru ani jedno ani drugie.
    Ale trzeba przyznac,ze metody ,,lapania,, jak sadze dluznikow na taki chwyt
    w wiekszosci jest skuteczne....
    Jak sadze jest to sprawa przetrminowanych dlugow gdzie ludzie lapia sie na
    taki numer i dzwonia gdzie wystarczy,ze potwierdza dlug i nagranie rozmowy
    juz jest.
    Tylko pytanie czy uznanie dlugu przez telefon przerywa bieg przedawnienia?

    pozdrawiam
    kos

  • 10. Data: 2006-12-27 19:58:07
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    "mer" <k...@w...pl> wrote in message news:emuiph$7k1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ale trzeba przyznac,ze metody ,,lapania,, jak sadze dluznikow na taki
    > chwyt w wiekszosci jest skuteczne....

    Tak. Niektórzy zaczynają wstydzić się sąsiadów i dla świętego spokoju płacą.
    Tym bardziej jak dług nie jest duży.
    Jak sąsiad ostro nie będzie reagował, to może mieć długo takie telefony.
    Pisać widokówki do dłużnika, to strata czasu i pieniędzy, bo i tak wywali do
    kosza nie czytając.
    --
    Maluch