  • 1. Data: 2006-12-27 19:30:05
    Temat: szkoda OC_Urzad Miejski, a PZU
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    Witam,

    Wyjezdzajac z platnego parkingu wyrwalem sobie zderzak.
    W tym samym dniu zglosilem sprawe w miejscowym inspektoracie PZU,
    jednoczesnie informujac Urzad Miejski, ze zadam zaplaty
    z jego OC. Panu urzednikowi pokazalem z drugiej strony ulicy miejsce
    zdarzenia.
    Pan wykonal zdjecia (daleki plan) i wyslal je do PZU z informacja,
    ze parking i nawierzchnia sa w porzadku, a to ja nie zachowalem
    nalezytej ostroznosci przy parkowaniu (sic!!!)
    Na to ja wyslalem do PZU swoje fotki, ktore zdazylem zrobic dzien przed
    rozpoczeciem remontu jezdni. Widac na nich wyraznie dziury i koleine przed
    kraweznikiem oraz zapadniecie chodnika bezposredni za linia kraweznika
    i zapytalem w jaki sposob mam zachowac nalezyta ostroznosc w trakcie
    parkowania
    na PLATNYM parkingu. Czy moze stanac przed parkowaniem na awaryjnych
    i sprawdzic, czy da sie zaparkowac, czy w jakis inny sposob. Jednoczesnie
    podwazylem kompetencje urzednika odnosnie uzytego okreslenia
    "zachowania nalezytej ostroznosci" przytaczajac jego wypowiedz, w ktorej
    stwierdzil, ze nie ma nawet prawa jazdy.
    Pan wypowiedzial sie poza tym, ze w mojej obecnosci przeprowadzono
    ogledziny miejsca zdarzenia. Zazadalem od PZU wezwania Urzedu
    do przedstawienia protokolu z ogledzin. Wyszlo na jaw, ze ich nie bylo.
    Po 2 miesiacach od zdarzenia wscieklem sie na ustna informacje PZU,
    ze w tym stanie rzeczy nie moga potwierdzic mojego roszczenia bo
    Urzad milczy. Zapytalem Pania, czy 2 miesiace to zbyt malo, zeby
    przeprowadzic wizje lokalna z moim udzialem. I wizja sie odbyla, tak ze 3
    tygodnie temu.
    Od tego czasu nic, kompletna cisza.

    Jaki termin ma PZU na rozpatrzenie moich roszczen?
    Jak ich zmusic do dzialania?
    I co zrobic jesli odrzuca moje roszczenie?

    pozdrawiam, Jacek

  • 2. Data: 2006-12-27 23:59:22
    Temat: Re: szkoda OC_Urzad Miejski, a PZU
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

> [...]
    > ze parking i nawierzchnia sa w porzadku, a to ja nie zachowalem
    > nalezytej ostroznosci przy parkowaniu (sic!!!)

    Ojjj blad - trzeba bylo wezwac policje - spisuja notatke, opisuja zdarzenie
    i masz dowod trudny do podwazenia. Sam tak zrobilem jak rozwalilem swoje
    auto na wadliwej nawierzchni.

    >ciaach!
    > Jaki termin ma PZU na rozpatrzenie moich roszczen?
    > Jak ich zmusic do dzialania?
    > I co zrobic jesli odrzuca moje roszczenie?

    Jak pamietam to chyba maks. 90 dni, ale tutaj nie jestem pewien.

    K.