    From: "grzechur" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: firma KRUK
    Date: Fri, 18 Oct 2002 13:28:31 +0200

    drodzy grupowicze mam pytanie zwiazane z dzialalnoscia firmy KRUK
    niedawno dostalem od nich pismo ze mam nie zaplacone jakies raty w CLA
    (dawnym) i strasza mnie ze jezeli tego nie zaplace przysla jakis
    windykatorow, dadza do ogolnopolskiej bazy danych itp. oczywiscie listem
    zwyklym korespondencja od nich przychodzi
    mam pytanie czy CLA moglo dac im moje dane osobowe?? i czy to nie dziwne ze
    wszystkie listy przychodza bez potwierdzenia odbioru???
    bardzo prosze o pomoc w tej sprawie
    Grzechur