  • 11. Data: 2005-02-24 18:56:45
    Temat: Re: faktura korygująca od TP SA po 12 miesiacach
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 2/22/2005 6:12 PM, Artur Ch. wrote:

    [...]
    > Chcesz okradać dostawcę, operatora??
    > Jeżeli faktury korygujące są nie prawidłowe - to reklamuj je.
    >
    > Jeżeli natomiast siedziałeś cichutko bo na fakturach miałeś np. Neo128 i
    > jej cenę, a w rzeczywistości świadczona była usługa Neo512 z wyższą ceną -
    > to po co zadajesz głupawe pytania na kilku grupach?
    [...]
    > Jeżeli jest korekta, to stawiam dólary przeciw orzechom że jest ona
    > prawidłowa.

    Mam nadzieję, że "órzechy" to nie Twoje genitalia, żeby nawiązać do
    slangu amerykańskiego plebsu, bo wiele ryzykowabyś.

    Mnie TP SA wystawiała zawyżone faktury (w stosunku do umowy) potem
    wyłączyła telefon, jak płaciłem zgodnie z umową, potem, jak pysk
    wydarłem po dwutygodniowym terminie włączyła i przysłała korektę starych
    faktur, potem przysłała jeszcze raz fakturę za to, co już zapłaciłem,
    tj. za kilka miesięcy, ale wkwocie niższej,jak w umowie - więc system
    takich jak ja widać nie toleruje.
    Pewnie dostanę wezwanie do zapłaty i znowu mi wyłaczą telefon.

    Tym razem nie odpuszczę - piszę umowę o monitorowanie płatności i
    fakturowania i ja z kolei wystawię fakturkę TP SA, powołując się np. na
    kc i działanie bez zlecenia w interesie ww. , którą to umowę zawarła ze
    mną TP SA w sposób dorozumiany - w kontekście, że nie jst to pierwszy
    raz, że tak brzydko mnie potraktowano, to chyba zamiast papugi do pomocy
    zawezwę proroka.

    Pzdr; Catbert