  • 1. Data: 2007-06-06 08:53:45
    Temat: pędzenie bimbru
    Od: "kukikoko" <k...@o...pl>

    Witam,

    Jak jest w obecnych czasach prawnie uregulowane
    pędzenie bimbru na własny użytek we własnym domu?
    Można czy nie można?
    Dziękuję za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2007-06-06 09:02:36
    Temat: Re: pędzenie bimbru
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Można czy nie można?

    Jak nikt nie widzi, to mozna :)

    pozdrawiam
    pluton

  • 3. Data: 2007-06-06 09:18:51
    Od: "Ma" <m...@p...onet.pl>

    > Jak nikt nie widzi, to mozna :)
    >
    > pozdrawiam
    > pluton

    Po wypiciu tego/takiego bimbru nikt nie bedzie widzial... ;)

  • 4. Data: 2007-06-06 09:59:34
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kukikoko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Jak jest w obecnych czasach prawnie uregulowane
    > pędzenie bimbru na własny użytek we własnym domu?
    > Można czy nie można?

    Można. Żaden przepis nie zabrania.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2007-06-06 11:10:42
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Ma napisał(a):

    > Po wypiciu tego/takiego bimbru nikt nie bedzie widzial... ;)

    ja czasem pijam zacier wlasnej produkcji i problemow ze wzrokiem nie
    posiadam :)

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie

  • 6. Data: 2007-06-06 12:58:21
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak nikt nie widzi, to mozna :)

    Mozna pedzic bimber jawnie.
    Dotyczy to jednak tylko tego bezalkoholowego ;)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 7. Data: 2007-06-06 13:35:03
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f464n7$eaf$2@inews.gazeta.pl...

    > ja czasem pijam zacier wlasnej produkcji i problemow ze wzrokiem nie
    > posiadam :)

    Pijesz zacier, czy wódkę zrobioną z przedestylowanego zacieru (czyli ze
    spirytusu)??

    Pozdrawiam Przemek

  • 8. Data: 2007-06-06 13:35:41
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "kukikoko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Można. Żaden przepis nie zabrania.

    Na pewno nie ma takiego przepisu ??

    Pozdrawiam Przemek

  • 9. Data: 2007-06-06 14:18:12
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Pijesz zacier, czy wódkę zrobioną z przedestylowanego zacieru (czyli ze
    > spirytusu)??

    jak nie ma na browara to czasem(srednio raz na rok, bo zwykle po
    tygodniu dochodze do wniosku ze przeciez nie bede dzien w dzien chodzic
    spac wstawiony) zrobie zacier z cukru, drozdzy i wody i jego pijam,
    sprzetu do reszsty nie mam. Zreszta wodki nie lubie a to smakuje (po
    tygodniu) jak rosyjski szampan :) Za okolo 3 zlote masz okolo 5-10
    litrow zaleznie od tego jak slodkie lubisz :)

  • 10. Data: 2007-06-06 14:37:34
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    > Witam,
    >
    > Jak jest w obecnych czasach prawnie uregulowane
    > pędzenie bimbru na własny użytek we własnym domu?

    Pytanie szokujace. W swej oczywistosci i prostocie. Zadalem je swojemu
    doradcy podatkowemu i znajomym z MF - stwierdzili, ze nie znaja przepisu,
    ktory by zakazywal produkcji na wlasne potrzeby, ale jeszcze sie podowiaduja
    ;-)

    sz. & Draco - byrnenski pies pasterski
    http://szomiz.republika.pl/dod/draco/