  • 1. Data: 2007-06-06 09:17:23
    Temat: Karty katalogowe elementów elektronicznych
    Od: z...@w...pl

    Witam

    Nie wiem czy dobrze trafiłem ale poszukuję odpowiedzi na nurtujące
    mnie pytanie.

    Chodzi o karty katalogowe urządzeń elektronicznych np. czujników
    indukcyjnych. Czy karta katalogowa z danymi technicznymi takiego
    czujnika jest własnością producenta czujnika? i czy można bez
    przeszkód prawnych wykorzystać takie dane (z karty katalogowej) do
    skatalogowania np. pewnej grupy produktów?

    Planuję prywatnie skatalogować (do swoich potrzeb) pewna grupę
    czujników wykorzystując do tego informacje zamieszczone w kartach
    katalogowych czujników. Czy jeżeli udostępnię je w formie
    elektronicznej np. w Internecie to czy muszę mieć zgodę producenta
    danego czujnika/elementu? czy mogę bez przeszkód korzystać z danych i
    tak już zamieszczonych przez producentów w Internecie?

    Dziękuję za informację na ten temat.
    pzdr
    zizzy