    From: "Radek" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ekspektatywa - co teraz?
    Date: Thu, 21 Aug 2003 12:45:23 +0200

    30.11.2001r. podpisałem ze SM umowę nabycia mieszkania z tzw. ekspektatywą.
    Spółdzielnia zobowiązała się do przekazania własności do lokalu "w możliwie
    najkrótszym terminie" (z tego co mi wiadomo, to w tamtym okresie było to 3
    miesiące od zakończenia budowy?). Do tej pory, czyli po upływie prawie 2
    lat, nie mam żadnego dokumentu potwierdzającego moje prawo do tego lokalu.
    W związku z tym pytania:
    1) Czy spółdzielnia ma prawo powoływać się na dwukrotnie zmienioną od tego
    czasu ustawę o spółdzielniach mieszkaniowych?
    2) Czy koniec 2005r. (termin przekazania własności podany mi przez
    spółdzielnię jako ostateczny) jest zgodny z obowiązującym prawem?
    3) Jeśli na pyt. 1 i 2. odpowiedź brzmi "nie, to co mogę zrobić, aby
    załatwić tę sprawę?

    Radek