  • 21. Data: 2005-09-19 14:54:45
    Temat: Re: dziwne wezwanie na policje, co o tym myslicie
    Od: "Pietrek" <krakus28no spam@op.pl>

    > W takim razie zupelnie nie wiem o co chodzi tej policji .

    ja również...
    ( szkoda ze
    > waliles glupa z tym umawianiem sie przez telefon ) Kazdy kij ma dwa konce
    .
    > Teraz policjant moze porobic ci kilka rzeczy w ramach odwetu .

    fakt ale kilka razy mnie wzywano w charakterze świadka i zawsze przychodził
    mi papier do domu stąd moje zdziwienie a ze dzwonil na komorke to tym
    wieksze i na serio nie byłem nieuprzejmy zwyczajnie trwałem przy swoim ze
    chcialbym miec wezwanie a nie na telefon sie umawiac

    > Nie wiem co ta faktura nawywijala , ale takimi sprawami w pierwszej
    > kolejnosci zajmuje sie UKS albo inne powolane organa ale w moim mniemaniu
    > skarbowe .
    > Dalej ksiegowa lub tez wlasciciel , w zakresie twoich obowiazkow
    sluzbowych
    > nie lezy kwestia sprawdzania wiarygodnosci dostawcy ( czy firma istnieje
    czy
    > tez nie istnieje )
    >
    > J.

    nie mam nawet możliwości zweryfikowania tego tym bardziej ze firma była z
    innego miasta a kojarzę te faktury bo siedziałem po godzinach i je
    wprowadzałem... Piotr
    PS Powiedzieć wszystkie szczegóły które pamiętam i kto mi je dal? czy udawać
    oderwanego od rzeczywistości?

  • 22. Data: 2005-09-19 17:06:30
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Użytkownik "Pietrek" <krakus28no spam@op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wprowadzałem... Piotr
    > PS Powiedzieć wszystkie szczegóły które pamiętam i kto mi je dal? czy

    Na fakturze sa twoje podpisy kazdy grafolog to potwierdzi , ja osobiscie
    poszedlbym na prawde . W tym co opisales nie ma zadnej twojej winy . A ta
    faktura mogla w jakis sposob legalizowac towar z przemytu lub z jakiegos
    "wyludzenia" lub z jeszcze innego zrodla .
    Stanowila podstawe do zwiekszenia kosztow uzyskania przychodu. Jezeli byla
    to FV od firmy krzak ( co stanowi przestepstwo karno skarbowe ) ale moim
    zdaniem nie jestes strona w tej sprawie .
    Idz na ta policje i rozmawiaj jak czlowiek z tym policjantem .

    Tak na marginesie , zwroc uwage policjantowi czy na tej fakturze nie bylo
    napisane ze jest platna przelewem . Jezeli bylo napisane ze jest platna
    przelewem i jezeli to gruba sprawa niech sprawdza czy poszedl przelew .
    Jezeli nie poszedl przelew moze to oznaczac ze wlasciciel wiedzial ze to
    firma krzak ( i calkiem mozliwe ze sam sobie wydrukowal ta fakture )
    Jezeli byla gotowka , to niech sprawdza wszystkie faktury z tej firmy i
    zobacza czy nie zostala ustawa chyba o rachunkowosci ( gdzie byly okreslane
    progi wartosci faktur ktore mogly byc oplacane w formie gotowki z reki do
    reki ...... )

    ps.pracowalem 9 lat w podatkach widzialem juz takie rzeczy ze szkoda mowic ,
    ale jeszcze nie slyszalem zeby wzywano pracownika ktorego podpis widnieje na
    FV jako osoby odbierajacej .
    Dziwne to jest musze przyznac , chyba ze kreca bata na twojego szefa .... Bo
    mial pelna swiadomosc tego co robi a teraz chce sie wykpic tylko korektami i
    kwota plus odsetki ( bez odpowiedzialnosci karnej ....)

    J.

  • 23. Data: 2005-09-19 17:19:09
    Od: "Pietrek" <krakus28no spam@op.pl>

> [...]
    > mial pelna swiadomosc tego co robi a teraz chce sie wykpic tylko korektami
    > kwota plus odsetki ( bez odpowiedzialnosci karnej ....)

    z tego co pamiętam to była gotowa na dość pokaźne kwoty, w sumie US to
    sprawdzał wiec pewnie wzięli to pod uwagę, niemniej jednak czas jak widać
    szukać innej pracy, nie chce mi sie pracować w firmie przez którą łażę po
    policjach i sie spowiadam z czegoś o czym nie mam pojęcia, Piotr

  • 24. Data: 2005-09-19 18:10:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pietrek" <krakus28no spam@op.pl> napisał w wiadomości

    Telefonicznie mogłeś z policjantem uzgodnić termin. teraz wyśle Ci
    wezwanie na taki termin, jaki jemu będzie pasował. To, i tyle
    zdziałałeś. Do świadków się dzwoni, bo przecież w przesłuchaniu
    świadka uczestniczy świadek i policjant - zasadniczo. Toteż mogą
    wówczas uzgodnić termin. Sad na przykład tego nie robi, bo w rozprawie
    bierze już udział masa osób i nie da się tego uzgodnić.

  • 25. Data: 2005-09-21 08:21:09
    Od: "witek" <i...@o...pl>

    > Czesto policja dzwoni bo tak jest:
    > - szybciej,
    > - latwiej.
    >
    > Niepotrzebnie sie rzucales.

    Heh - kto się rzucał? Skąd mógł wiedzieć, że mu kolega numeru nie
    wykręca? Takie rzeczy to nie na telefon - no chyba, że pan policjant by się
    pofatygował do niego, a nie ściągał telefonicznie na komisariat. Ja znam,
    ale raczej trochę inną drogę. Dostaję wezwanie na konkretny dzień i godzinę,
    ale dzwonię i umawiam się wtedy w dogodniejszym dla mnie terminie - to jest
    ok :-)

    pozdrawiam,
    witek.

  • 26. Data: 2005-09-21 09:31:58
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Swoja droga fakt, że policjant dzwonił na komórkę to rzecz zastanawiająca.
    Mój numer komórki znają jedynie znajomi i rodzina. Pozdr. Graszka.

  • 27. Data: 2005-09-21 10:30:52
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Swoja droga fakt, że policjant dzwonił na komórkę to rzecz
    zastanawiająca. > Mój numer komórki znają jedynie znajomi i rodzina.
    Pozdr. Graszka.

    To świadczy o tym, że policjant nie jest w ciemię bity i sobie ten numer
    zdobył. Zresztą nie wszyscy trzymają swój nr w sekrecie.