  • 1. Data: 2005-09-19 11:52:13
    Temat: dziwne wezwanie na policje, co o tym myslicie
    Od: "Pietrek" <krakus28no spam@op.pl>

    Witam,
    proszę powiedzcie co sadzicie na temat, otóż, pracuje w firmie handlowej i
    dostałem dziś telefon (komórkę) od pana z policji (tak przynajmniej
    twierdził) iz chce mnie wezwać w związku z widniejącym moim podpisem jako
    osoby odbierającej na fakturach które zostały ujawnione przez urząd
    skarbowy jako fałszywe w toku kontroli skarbowej, odpowiedziałem ze na
    telefon w takiej sprawie sie nie umawiam i żeby mi przesłał wezwanie droga
    listowna a ów jegomość powiedział ze będzie musiał skoro jestem taki
    nieuprzejmy! ja odparłem ze nie jestem nieuprzejmy tylko uważam ze to
    poważną sprawa i chciałbym mieć wezwanie droga pisemna i nie ma problemu ,
    będziemy rozmawiać, pytanie co sadzicie i jak powinienem sie zachować,
    dziękuje z góry za podpowiedzi, zdezorientowany Piotr

  • 2. Data: 2005-09-19 12:08:11
    Temat: Re: dziwne wezwanie na policje, co o tym myslicie
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Watpie zeby ktos z policji dzwonil w tak waznej sprawie.

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344

  • 3. Data: 2005-09-19 12:10:37
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Watpie zeby ktos z policji dzwonil w tak waznej sprawie.

    dzwonia dzwonia, do mnie dzwonili w sprzwie zeznan w powazniejszej sprawie.

  • 4. Data: 2005-09-19 12:14:02
    Od: "Pietrek" <krakus28no spam@op.pl>

    > Watpie zeby ktos z policji dzwonil w tak waznej sprawie.

    był właśnie i zostawił wezwanie heh teraz powiedzcie czy taka droga jest
    obowiązująca (tzn. na telefon), Piotr

  • 5. Data: 2005-09-19 12:17:57
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Jacek23 napisał(a):
    > Watpie zeby ktos z policji dzwonil w tak waznej sprawie.

    Umówienie się na spotkanie to nie taka poważna sprawa? Przecież nie
    chciał rozmawiać o meritum tylko zaprosić na komendę. Tak jest
    rozsądniej (możliwość ustalenia terminu odpowiadającego obu stronom) i
    wygodniej. Jak nie ma pewności z kim rozmawiasz, to możesz oddzwonić
    przez publiczny numer komendy i poprosić o połączenie z danym policjantem.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 6. Data: 2005-09-19 12:21:09
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Pietrek napisał(a):

    > był właśnie i zostawił wezwanie heh teraz powiedzcie czy taka droga jest
    > obowiązująca (tzn. na telefon), Piotr

    często wygodniejsza i szybsza dla wszystkich.

  • 7. Data: 2005-09-19 12:27:43
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Beniamin napisał(a):

    > Umówienie się na spotkanie to nie taka poważna sprawa?

    Errata: Umówienie się na spotkanie to taka poważna sprawa?

  • 8. Data: 2005-09-19 12:28:12
    Od: "Pietrek" <krakus28no spam@op.pl>

    > często wygodniejsza i szybsza dla wszystkich.

    jak widać prawnie nieobowiązująca bo przyjechał i przywiózł papier, a na
    telefon to sie ze znajomymi na piwo mogę umówić a nie na przesłuchanie w
    sprawie jakichś fałszywych faktur, Piotr

  • 9. Data: 2005-09-19 12:45:29
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Pietrek napisał(a):

    > jak widać prawnie nieobowiązująca bo przyjechał i przywiózł papier, a na
    > telefon to sie ze znajomymi na piwo mogę umówić a nie na przesłuchanie w
    > sprawie jakichś fałszywych faktur, Piotr

    wiesz, na wezwaniu, to napisze datę i godzinę i masz się stawić pod
    pewnymi rygorami. Telefonicznie możesz się przynajmniej dogadać co do
    terminu.

  • 10. Data: 2005-09-19 12:51:02
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Pietrek napisał(a):

    > był właśnie i zostawił wezwanie heh teraz powiedzcie czy taka droga jest
    > obowiązująca (tzn. na telefon), Piotr

    Czesto policja dzwoni bo tak jest:
    - szybciej,
    - latwiej.