  • 1. Data: 2005-09-19 10:29:15
    Temat: Alimenty a rozwód
    Od: "Reeno" <r...@w...pl>

    Witam

    Czy moja mama musi miec rozwód z ojcem, żebym otrzymywał alimenty z gminy
    jeżeli jestem osobą pełnoletnią? Mama nie pracuje, jesteśmy na utrzymaniu
    jej przyjaciela. Ojciec nie płaci alimentów dobrowolnie, choć ma je
    przyznane przez sąd w kwocie 350zł. Dodam jeszcze, że uczę sie w trybie
    dziennym na studium i w trybie zaocznym na studiach. Pozatym staram się o
    rente inwalidzką, ponieważ nie mogę pracować fizycznie. Matka jest po
    wylewie i również nie może podjąć narazie żadnej pracy.

    Jakie mam szanse na otrzymywanie alimentów z gminy i czy do tego jest
    potrzebny rozwód rodziców (pytam się, ponieważ sprawa rozwodowa trochę
    potrwa)?

    Pozdrawiam
    Reeno

  • 2. Data: 2005-09-19 12:26:29
    Temat: Re: Alimenty a rozwód
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Reeno napisał(a):
    [..]
    > Jakie mam szanse na otrzymywanie alimentów z gminy?

    A czy cała gmina uczestniczyła w spłodzeniu ciebie, że ma teraz płacić
    ci alimenty?

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 3. Data: 2005-09-20 10:17:09
    Od: "Reeno" <r...@w...pl>

    > A czy cała gmina uczestniczyła w spłodzeniu ciebie, że ma teraz płacić ci
    > alimenty?

    Z tego co wiem, teraz gmina sie tym zajmuje nie ZUS.

    Pozdr.
    Reeno