  • 11. Data: 2005-02-09 23:33:08
    Temat: Re: dziwne pytanko
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:cudtlb$kt6$1@opal.icpnet.pl...

    > Odpowiedź bez problemu znajdziesz w necie.
    > A brzmi "nie".

    Leszku, czy również wówczas, gdy dopuszczalna masa całkowita naszej
    ciężaróweczki przekroczy 3,5 tony - załóżmy większy samochód terenowy.

  • 12. Data: 2005-02-10 08:50:47
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    k...@c...pl napisał(a):
    > Znak drogowy"zakaz wyprzedzania przez samochody ciężarowe".Czy dotyczy
    > również samochodów z homologacją ciężarową tj. z kratką a de facto
    > osobowych?

    czemu dziwne? Jak ma w papierach ciężarowy i ma powyżej 3,5t, to nie ma
    co dyskutować jaką ma koaroserię. płakać i płacić. Niestety takie autka
    są duże i drogie - a policja bywa zazdrosna...

    MAc

  • 13. Data: 2005-02-10 15:28:09
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Toteż nie można generalnie odpowiedzieć na Twoje pytanie ani tak, ani nie,

    Można. Odpowiedź brzmi "nie".
    Gdyż jak wynika z pytania:"Czy dotyczy
    również samochodów z homologacją ciężarową tj. z kratką a de facto
    osobowych?" -chodzi pytającemu o samochód osobowy.I pewnie nie miał na myśli
    limuzyny Stalina(bo ta "osobówka" waży pewnie ponad 3,5 T) z kratką;))
    Więc po co ta dyskusja ??

    Pzdr
    Leszek

  • 14. Data: 2005-02-10 15:32:45
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Leszku, czy również wówczas, gdy dopuszczalna masa całkowita naszej
    > ciężaróweczki przekroczy 3,5 tony - załóżmy większy samochód terenowy.

    Po co zadajesz pytanie retoryczne? Jeśli w dowodzie będzie miał ponad 3,5T
    dmc i wpis, że jest to samochód ciężarowy to znak go dotyczy. Ale autorowi
    chodxzi o samochód osobowy z kratką i na pytanie mu odpowiedziałem. Po co
    więc niepotrzebny zamęt??

    Pzdr
    Leszek

  • 15. Data: 2005-02-10 15:34:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > samochód ciężarowy - pojazd samochodowy przeznaczony konstrukcyjnie do
    > przewozu ładunków; określenie to obejmuje również samochód
    > ciężarowo-osobowy przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu ładunków i osób
    > w liczbie od 4 do 9 łącznie z kierowcą,

    Możesz przekopiować cały artykuł, ale jaki ma ta definicja związek ze
    znakiem B-26 ?????
    Czy mam wyciągać wnioski? ;))

    Pzdr
    Leszek

  • 16. Data: 2005-02-10 15:35:46
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "PINTO" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To niestety fakt, chociaż może być mało. Z reguły jak zatrzymają
    > "ciężarowego" VOLVO XC90 potrafią wycenić "przekwalifikowanie" trochę
    > drożej.

    Jak trafią na nieuka który prawko za gęś dostał to i owszem;))

    Pzdr
    Leszek

  • 17. Data: 2005-05-05 10:25:57
    Od: ares<a...@o...pl>