  • 1. Data: 2005-02-09 21:00:36
    Temat: Re: dziwne pytanko
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik <k...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:WRuOd.39761$2e4.34615@news.chello.at...
    > Znak drogowy"zakaz wyprzedzania przez samochody ciężarowe".Czy dotyczy
    > również samochodów z homologacją ciężarową tj. z kratką a de facto
    > osobowych?

    Odpowiedź bez problemu znajdziesz w necie.
    A brzmi "nie".

    Pzdr
    :Leszek

  • 2. Data: 2005-02-09 21:00:38
    Temat: dziwne pytanko
    Od: <k...@c...pl>

  • 3. Data: 2005-02-09 21:06:12
    Od: scream <n...@p...pl>

    k...@c...pl napisał(a):
    > Znak drogowy"zakaz wyprzedzania przez samochody ciężarowe".Czy dotyczy
    > również samochodów z homologacją ciężarową tj. z kratką a de facto
    > osobowych?

    z PoRD:

    samochód ciężarowy - pojazd samochodowy przeznaczony konstrukcyjnie do
    przewozu ładunków; określenie to obejmuje również samochód
    ciężarowo-osobowy przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu ładunków i
    osób w liczbie od 4 do 9 łącznie z kierowcą,

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2005-02-09 21:34:17
    Temat: Odp: dziwne pytanko
    Od: <k...@c...pl>

    Jakie wnioski scream bo wg mnie inne niż wynikają z odpowiedzi Leszka.Pzdr
    Użytkownik scream <n...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cudttr$duq$...@n...onet.pl...

  • 5. Data: 2005-02-09 21:53:29
    Temat: Re: Odp: dziwne pytanko
    Od: scream <n...@p...pl>

    k...@c...pl napisał(a):
    > Jakie wnioski scream bo wg mnie inne niż wynikają z odpowiedzi Leszka.

    wedlug mnie tez inne :)

  • 6. Data: 2005-02-09 22:02:08
    Od: PINTO <d...@g...pl>

    Użytkownik k...@c...pl napisał:

    > Znak drogowy"zakaz wyprzedzania przez samochody ciężarowe".Czy dotyczy
    > również samochodów z homologacją ciężarową tj. z kratką a de facto
    > osobowych?

    Jak masz w dowodzie rejestr. CIĘŻAROWY - to znaczy ciężarowy że
    WSZYSTKIMI "przywilejami".
    Nie wytłumaczysz policjantowi że tym co jeździsz to "de facto osobowy" 8-)

  • 7. Data: 2005-02-09 22:21:15
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *PINTO* wrote in <news:cue1e1$ko1$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > Nie wytłumaczysz policjantowi że tym co jeździsz to "de facto osobowy" 8-)

    pięć dych powinno pomóc ;)

    --
    Związki są jak opony - na niektórych można zrobić więcej kilometrów,
    ale w końcu i tak wszystkie się ścierają.

  • 8. Data: 2005-02-09 22:23:29
    Od: PINTO <d...@g...pl>

    Użytkownik _ValteR_ napisał:

    > pięć dych powinno pomóc ;)

    To niestety fakt, chociaż może być mało. Z reguły jak zatrzymają
    "ciężarowego" VOLVO XC90 potrafią wycenić "przekwalifikowanie" trochę
    drożej.

  • 9. Data: 2005-02-09 23:30:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <k...@c...pl> napisał w wiadomości

    Odpowiedź znajduje się w rozporządzeniu w sprawie znaków drogowych, a
    dokładniej w §23:
    Znak B-26 "zakaz wyprzedzania przez samochody ciężarowe" zabrania
    wyprzedzania pojazdów silnikowych wielośladowych kierującemu:
    1) samochodem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej
    3,5 t,
    2) ciągnikiem samochodowym,
    3) pojazdem specjalnym lub używanym do celów specjalnych - o dopuszczalnej
    masie całkowitej przekraczającej 3,5 t.

    Toteż nie można generalnie odpowiedzieć na Twoje pytanie ani tak, ani nie,
    tym nie mniej w praktyce, raczej nie będzie dotyczyć, bo większość tych niby
    samochodów ciężarowych masy 3,5 tony nie przekracza.

  • 10. Data: 2005-02-09 23:30:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > ciężarowo-osobowy przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu ładunków i
    > osób w liczbie od 4 do 9 łącznie z kierowcą,

    A co ta definicja ma do meritum sprawy?