  • 1. Data: 2005-02-09 20:23:34
    Temat: kamery w szkolach
    Od: "Andrzej Różycki" <j...@p...onet.pl>

    W mojej szkole zainstalowano kamery czy ten pomysl jest w pelni zgodny z prawem?
    Bo na dobra sprawe jest to w pewien sposob atak na czyjas prywatnosc (podobno
    nie mozna ludziom robic zdjec bez ich zgody czy ich publikowac?) jak to jest?
    Czy prawo chroni nasz wizerunek ? Przeciez ciezko zeby fotograf gazety pytal
    sfotografowany tlum o zgode na publikacje zdjecia?

  • 2. Data: 2005-02-09 20:53:08
    Temat: Re: kamery w szkolach
    Od: ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>

    Andrzej Różycki napisał(a):
> [...]
    > Czy prawo chroni nasz wizerunek ? Przeciez ciezko zeby fotograf gazety pytal
    > sfotografowany tlum o zgode na publikacje zdjecia?

    w piejscach publicznych to nie obowiazuje, moga ci zrobic zdjecie na
    stadionie i umiescic, na deptaku to i w szkole moga

  • 3. Data: 2005-02-09 21:12:09
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-09 21:23 :
> [...]
    > Czy prawo chroni nasz wizerunek ? Przeciez ciezko zeby fotograf gazety pytal
    > sfotografowany tlum o zgode na publikacje zdjecia?

    Jeżeli zdjęcia nie są rozpowszechniane, to można je sobie robić. Tak
    samo można robić Twoje zdjęcie, o ile jesteś cześcią większej całości.
    Natomiast jak się to ma np. do kamery w szkolnej ubikacji, że pan
    dyrektor może oglądać przebywające tam licealistki (czy np. nie palą
    papierosów) - to nie wiem.
    w.

  • 4. Data: 2005-02-09 21:55:34
    Od: Nathan <s...@f...jestem>

    Andrzej Różycki napisał(a):
> [...]
    > Czy prawo chroni nasz wizerunek ? Przeciez ciezko zeby fotograf gazety pytal
    > sfotografowany tlum o zgode na publikacje zdjecia?

    Przeszkadza ci to? Robisz cos co jest niedozwolone na terenie szkoly?

    --
    Pozdrawiam Nathan

    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,
    na które nie wchodzili" Charles Lindbergh

  • 5. Data: 2005-02-09 23:25:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Różycki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    W miejscu publicznym spokojnie mogą sobie nagrywać. Jedyne ograniczenia
    praktyczne to ubikacje i szatnie. Rzecz nawet nie tyle w zakazie prawnym, co
    w etyce i ewentualnej możliwości wycieku takich fotek gdzieś w świat.