  • 1. Data: 2013-09-10 15:27:01
    Temat: dziecieca orgia na placu zabaw??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    http://www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl/_portal/
    news/1378799929522ed1392cabe/Odpowie_za_pornografię_
    dziecięcą.html

    Osobiście podejrzewam... przepraszam: mam nadzieję, że piszący artykuł
    pominął jakieś "drobne detale" całego zajścia, inaczej albo te dzieci na
    tym placu zabaw brały udział w jakiejś orgii (tylko dlaczego nie
    zatrzymano opiekunów??) albo w umyśle policji zdjęcia dzieci to
    pornografia z definicji zawsze i wszędzie.

    Wysłałem do nich prośbę o "rozjaśnienie" artykułu, ale póki co cisza...
    Może ktoś ma jakiś lepszy kontakt w tamtej komendzie i byłby uprzejmy
    wyjaśnić sytuację.

    Bo może robiący zdjęcia dzikim zwierzętom z różnych ukryć też powinni
    się obawiać oskarżenia o utrwalanie treści pornograficznych (w tym
    przypadku zoofilskich) i jak ktoś chce zrobić zdjęcie np. dzikiemu
    niedźwiedziowi powinien je dla bezpieczeństwa robić "twarzą w twarz"? ;->

  • 2. Data: 2013-09-10 15:41:43
    Temat: Re: dziecieca orgia na placu zabaw??
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:
> [...]
    > przypadku zoofilskich) i jak ktoś chce zrobić zdjęcie np. dzikiemu
    > niedźwiedziowi powinien je dla bezpieczeństwa robić "twarzą w twarz"? ;->

    dobre.

  • 3. Data: 2013-09-10 16:04:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:l0n6n6$fvc$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > zoofilskich) i jak ktoś chce zrobić zdjęcie np. dzikiemu niedźwiedziowi
    > powinien je dla bezpieczeństwa robić "twarzą w twarz"? ;->

    Analizując treść artykułu, to dochodzę do wniosku, że może chodziło o to,
    że u niego w komputerze znaleźli jakieś zdjecia pornograficzne dzieci -
    inne, niż te zrobione na placu zabaw. W głowę zachodzę oczywiście, na
    jakiej podstawie dokonano przeszukania, ale ewentualnie moze jak podjęli
    jego legitymowanie (podstawa by do tego była), to może znaleźli jakieś
    fotki pornograficzne w aparacie, i to było podstawą przeszukania.

  • 4. Data: 2013-09-10 16:30:40
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-10 16:04, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > moze jak podjęli jego legitymowanie (podstawa by do tego była), to może
    > znaleźli jakieś fotki pornograficzne w aparacie, i to było podstawą

    Znalazł rodzic i zawiadomił policmajstrów.
    http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    130909/BYDGOSZCZ01/130909326

    --
    rry

  • 5. Data: 2013-09-10 17:02:21
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 10.09.2013 16:30, RR wrote:

    > Znalazł rodzic i zawiadomił policmajstrów.
    > http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    130909/BYDGOSZCZ01/130909326

    Ostro: ...."Wyrwałem aparat, a tam były zdjęcia bielizny dzieci."

    od kiedy to zdjecia bielizny

    to porno?

    bo na kazdym billboardzie obecnie jest... porno.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 6. Data: 2013-09-10 17:03:44
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 10.09.2013 16:30, RR wrote:

    > Znalazł rodzic i zawiadomił policmajstrów.
    > http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    130909/BYDGOSZCZ01/130909326

    No i zeby tak skuteczni byli jak na monitoringu widac, ze ktos kogos
    bije po mordzie, a potem ten drugi ktos umiera.

    to nie, potencjalny morderca puszczony wolno

    potencjalny pedofil(?) aresztowany!

  • 7. Data: 2013-09-10 17:08:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "RR" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Znalazł rodzic i zawiadomił policmajstrów.
    > http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    130909/BYDGOSZCZ01/130909326

    Nie wiem, co tam były za zdjęcia, ale bielizna do pornografii ma się nijak
    w mojej ocenie.

  • 8. Data: 2013-09-10 17:33:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.09.2013 16:30, RR pisze:

    > Znalazł rodzic i zawiadomił policmajstrów.
    > http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    130909/BYDGOSZCZ01/130909326

    Nadal brzmi nieco bez sensu. Primo: bielizna (a nawet pieluchy) dzieci
    są regularnie i intensywnie pokazywane w TV (reklamy) i nie tylko.
    Dlaczego ci nie siedzą za pornografię?

    Secundo: dlaczego ów rodzic nie został zatrzymany za ewidentny rozbój?

  • 9. Data: 2013-09-10 17:36:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.09.2013 16:30, RR pisze:

    > Znalazł rodzic i zawiadomił policmajstrów.
    > http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    130909/BYDGOSZCZ01/130909326

    PS: aczkolwiek dziwne jest (rzekome) kasowanie zdjęć (rzekomo) w
    odpowiedzi na "zauważenie".

  • 10. Data: 2013-09-10 20:36:33
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 10.09.2013 17:36, Andrzej Lawa wrote:

    130909/BYDGOSZCZ01/130909326

    > PS: aczkolwiek dziwne jest (rzekome) kasowanie zdjęć (rzekomo) w
    > odpowiedzi na "zauważenie".

    JA tez jak zroie 100 zdjec to siedze potem i kasuje znaczna czesc
    jeszcze w aparacie