  • 1. Data: 2013-09-09 23:43:17
    Temat: Łże jak bura suka. Kto?
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Polski polityk, adwokat, poseł na Sejm

    http://www.youtube.com/watch?v=yx2c3b3uPJU#t=76

    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2013-09-09 23:46:24
    Temat: Re: Łże jak bura suka. Kto?
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-09 23:43, Krzysztof 45 dopowiada:
    > Polski polityk, adwokat, poseł na Sejm
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=yx2c3b3uPJU#t=76

    Dodam że autor działał w stanie wyższej konieczności.
    Element działania skierowany przeciwko (tfu) dobru prawnie chronionemu.

    Jest rozgrzeszony :)
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2013-09-09 23:49:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 45 wrote:
    > Polski polityk, adwokat, poseł na Sejm
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=yx2c3b3uPJU#t=76

    eee, nie wyroznial sie jakos specjalnie w stosunku do samochodu jadącego
    za nim.

  • 4. Data: 2013-09-09 23:50:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 45 wrote:
    > W dniu 2013-09-09 23:43, Krzysztof 45 dopowiada:

    > Dodam że autor działał w stanie wyższej konieczności.

    pierdzielisz

    > Element działania skierowany przeciwko (tfu) dobru prawnie chronionemu.

    jakiemu dobru

    > Jest rozgrzeszony :)

    amen

  • 5. Data: 2013-09-10 00:00:48
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    > eee, nie wyroznial sie jakos specjalnie w stosunku do samochodu jadącego za
    > nim.

    nie zebym akurat Kalisza jakos szczegolnie potepial (czy szanowal ;) ) ale
    roznica jest taka ze jeden z nich ma inicjatywe ustawodawcza od 20 lat,
    wystarczylo poszukac inncyh chetnych i prawo zmienic skoro najwyrazniej
    jest niezyciowe

  • 6. Data: 2013-09-10 00:15:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m4rkiz wrote:
> [...]
    > roznica jest taka ze jeden z nich ma inicjatywe ustawodawcza od 20 lat,
    > wystarczylo poszukac inncyh chetnych i prawo zmienic skoro najwyrazniej

    drogi,
    drogi trzeba budowac.
    zeby nie trzeba bylo srodkiem wioski jezdzic jak sie nie chce jechac powoli.

  • 7. Data: 2013-09-10 00:47:56
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > drogi,
    > drogi trzeba budowac.
    > zeby nie trzeba bylo srodkiem wioski jezdzic jak sie nie chce jechac powoli.

    to oczywiscie

    ja tylko pije do tego ze jezeli ktos od dwoch dekad ma faktyczny, bezposredni
    wplyw na wyglad prawa to lamanie go z klamstwem na ustach jest po prostu
    chamstwem
    (nie, nie uwazam ze ktorykolwiek z milosciwie nam panujacych zachowalby sie
    inaczej)

    --
    http://db.org.pl/

  • 8. Data: 2013-09-10 06:37:55
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-10 00:15, witek pisze:

    > drogi,
    > drogi trzeba budowac.
    > zeby nie trzeba bylo srodkiem wioski jezdzic jak sie nie chce jechac
    > powoli.

    Zauważyłeś że pierdolisz od początku, cały czas, nie na temat?

    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2013-09-10 14:39:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 45 wrote:

    > Zauważyłeś że pierdolisz od początku, cały czas, nie na temat?

    to podobnie ja ty.

  • 10. Data: 2013-09-10 15:41:15
    Temat: Kaja się Re: Łże jak bura suka. Kto?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-09 23:43, Krzysztof 45 pisze:
    > Polski polityk, adwokat, poseł na Sejm
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=yx2c3b3uPJU#t=76

    http://www.wprost.pl/ar/416145/Kalisz-nobody-is-perf
    ect-Moglem-przekroczyc-predkosc/