  • 1. Data: 2013-09-10 18:01:49
    Temat: Zatarcie wyroku?
    Od: "babel77" <b...@o...pl>

    Witam,
    Mam takie pytanie: Czy jeżeli ktoś miał wyrok w zawieszeniu to po 6
    miesiącach od końca okresu próby ulega on zatarciu "z urzędu", czy może
    trzeba gdzieś składać odpowiednie podanie, pismo etc? Czy okres 6 miesięcy
    po okresie próby jest aktualny jeżeli chodzi o zatarcie wyroku w
    zawieszeniu?

    Z góry dzięki za odpowiedż
    pzdr
    babel

  • 2. Data: 2013-09-10 23:00:45
    Temat: Re: Zatarcie wyroku?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > może trzeba gdzieś składać odpowiednie podanie, pismo etc? Czy okres 6
    > miesięcy po okresie próby jest aktualny jeżeli chodzi o zatarcie

    Nie wiem jak z terminem ale w okreslonym terminie zatarcie nastepuje z
    urzedu - nie trzeba dodatkowo wystepowac z wnioskiem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."