  • 1. Data: 2003-05-21 14:46:04
    Temat: działka
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Witam,
    przepraszam z góry, jeśli to nie ta grupa.
    Mam zapytanie, czy w Urzedzie Miasta/ Gminy moge sprawdzic status prawny
    dzialki /nazwisko wlasciciela etc./?
    Czytalam o tym niedawno, w ktorejs z gazet, aczkolwiek bylabym wdzieczna,
    gdyby ktos mogl mi podac odnosnik do odpowiedniego rozporzadzenia.

    Pozdrawiam
    Aurore

  • 2. Data: 2003-05-21 17:09:06
    Temat: Re: działka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    W Wydziale Geodezji Starostwa Powiatowego otrzymasz numer księgi wieczystej
    działki. Dale należy udać się do sądu i tam z księgi wieczystej odczytać
    właściciela.

  • 3. Data: 2003-05-21 18:42:09
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Aurore" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czytalam o tym niedawno, w ktorejs z gazet, aczkolwiek bylabym wdzieczna,
    > gdyby ktos mogl mi podac odnosnik do odpowiedniego rozporzadzenia.

    w wydziale geodezji wyciag z rejestru gruntow a potem po numerze ksiegi
    wieczystej odpis z ksiag