  • 1. Data: 2003-05-21 13:27:34
    Temat: Udostępnienie danych osobowych
    Od: "..." <...@...pl>

    Witam

    problem jest taki mój dostawca internetu (sieć osiedlowa) działając na
    podstawie niejasnych pobudek udostepnił moje dane (imię,nazwisko,adres)
    innej osobie podpiętej do tej sieci.Czy takie działania tegoż
    "operatora" podpadają pod GIDO? czy mogę dochodzić jakiś roszczeń
    jedynie na drodze pozwu cywilnego?

  • 2. Data: 2003-05-21 14:36:01
    Temat: Re: Udostępnienie danych osobowych
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "..." <...@...pl> wrote in message news:bafuq1$sqv$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > innej osobie podpiętej do tej sieci.Czy takie działania tegoż
    > "operatora" podpadają pod GIDO? czy mogę dochodzić jakiś roszczeń

    Możesz zrobić dwie rzeczy.
    napisać do giodo, lub zgłosić do prokuratury fakt udostępnienia twoich
    danych.
    Ktoś w firmie za to oberwie, naeet do 2 lat.
    Możesz wytoczyć proces cywilny jeżeli potrafisz udowodnić, że coś na tym
    straciłeś.
    Straty moralne też wchodzą w grę, ale zwykle są wyśmiewane na sali sądowej

  • 3. Data: 2003-05-21 19:18:58
    Od: "Marek" <e...@f...onet.pl>

    Użytkownik "..." <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > innej osobie podpiętej do tej sieci.Czy takie działania tegoż
    > "operatora" podpadają pod GIDO? czy mogę dochodzić jakiś roszczeń

    GIODO ale to długa droga i wymaga dowodów ale może się opłacić jeżeli się je
    ma, ja od roku ciągam się z jednym z banków i jak dobrze pójdzie to w ciągu
    3 miesięcy sprawę zakończę ugodą
    marek