  • 1. Data: 2004-10-20 14:34:09
    Temat: dzialanosc a zakup w hurtowni.
    Od: "..::TOMI::.." <g...@z...mm.pl>

    Witam!
    mam dzialalnosc gospodarcza na ryczalcie. wpisana mam tam sprzedaz
    komputerow za pomoca internetu.
    moje pytanie czy moge zamawiac po cenach hurtowych z hurtowni podzespoly czy
    musze miec dzialanosc vatowska?

  • 2. Data: 2004-10-21 03:39:15
    Temat: Re: dzialanosc a zakup w hurtowni.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ..::TOMI::.. wrote:
> [...]
    > komputerow za pomoca internetu.
    > moje pytanie czy moge zamawiac po cenach hurtowych z hurtowni podzespoly czy

    To już tylko i wyłącznie zależy od hurtowni, a nie od formy
    działalności. Jakby hurtownia chciała, to mogła by po hurtowej cenie
    sprzedawać i pojedyncze sztuki towaru osobom fizycznym.

  • 3. Data: 2004-10-21 23:09:07
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>

    a co gorsza juz prawie tak jest
    ja mam w pewnej hurtowni 12 procent upustu - fajnie :) na dzien dobry
    teoretycznie zarabiam 12 % no bo przeciez mam upust :) jest jednak inaczj -
    jesli faktycznie sprzedam po cenie bez upustu - czyli zarobie te 12 % -takie
    proste rozumowanie -to
    okazuje sie ze jestem droższy od konkurencji o jakieś 9 % czyli wypasiony
    komputer kosztuje u mnie 280-450 zł wiecej - no kurde - ale fajnie - tylko
    dlaczego nikt nie kupuje ?

    co to za rynek ?
    zarobek na kompie w okolicach 100 zł ?

    to hurtownie na dolnym śląsku grają nie fair? czy też lokalni sprzedawcy
    przećsigaja się w upustach ?
    tylko dlaczego sklepy internetowe należące do hurtowni oferują towar taniej
    niz ja kupuje ?

    ta branża zeszła na psy -ja dziekuje bardzo wysiadam sprzedawcy sami sobie
    popsuli rynek - za to przebitka na warzywach jest spora nawet 400% ubrania i
    buty od 90% do 240% a te ich promocje i obniżki to wciąż zarobek - u mnie
    precesor z przed 9 miesięcy straci na wartosc tak znacznie ze sprzedając go
    nawet po kosztach bedzie droższy niż nowy i o 500 MHz szybszy - w tej
    branży tylko chyba obudowy trzymaja sie podobnej ceny na przestrzeni
    kilunastu miesięcy :)