  • 1. Data: 2004-10-20 15:38:37
    Temat: telekom jako dluznik
    Od: "volpert" <c...@o...pl>

    TPSA przyznala mi racje na pismie, ze sa mi winni kilkaset
    zlotych w wyniku naliczania przez ponad rok nieprawidlowej
    stawki za neostrade (bez mojej wiedzy stracalo mi to z banku).
    Pisza ze zwroca nadplate i podatek za okres kiedy jeszcze byl.

    ALE ja wyraznie zadalem reklamujac rowniez ODSETEK.
    Pytanie jest takie bo musze do nich napisac pismo - na jakiej
    podstawie prawnej mam prawo domagac sie od nich odsetek
    i czy jesli to jest kodeks cywiln to w umowie z osoba fizyczna
    mogli zawrzec gdzies jakis zapis, ze jak ja im wisze to place
    odsetki ale jak oni mi to nie musza ? nie pamietam gdzie mam
    ta umowe wiec nie bardzo moge sprawdzic (mozliwe ze
    sa to ogolne warunki umowy o neostrade) ...

    druga sprawa to za okres od kiedy i do kiedy oni mi maja te odsetki
    zwrocic - bo jesli nie chca mi tego przelac na konto tylko odliczyc
    od kolejnych rachunkow to moim zdaniem przez caly czas
    sa u mnie dluznikiem, bo te pieniadze sa nadal u nich i pracuja
    na nich ...

    tak z ciekawosci - komus z Was TPSA zwrocila swiadczenie
    nienalezne z odsetkami ?

    thx.
    volper