    From: "XYZ" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: duży kłopot (długie)
    Date: Mon, 19 Sep 2005 23:47:45 +0200

    .sprawdziłem bez
    > skutku szpitale, znajomych, dalsza rodzine i zgłosiłem na policję
    > jej zaginiecie.

    A jak długo siostry nie ma? Może warto rozwiesić jej zdjęcia? A może się
    załamała i poszła do jakiegoś schroniska dla bezdomnych, na dworzec, do
    jakiegoś domu opieki społecznej itp. Podzwoń po tych miejscach. Jak dla mnie
    to bardzo poważne, musiało jej się zrobić okropnie przykro.

    nowa właścicielka zagroziła wystawieniem rzeczy na
    > ulicę (sprawy mieszkaniowe oraz rzeczy siostry policji nie
    > interesują) dogadałem sie z nia i z włascicielka kupionego przez
    > siostre mieszkania ze rzeczy zabieram i przewoże ze starego
    > mieszkania do kupionego. klucze od nowego mieszkania na razie
    > zatrzymuja starzy właściciele. mam nadzieje ze siostra sie znajdzie
    > cała i zdrowa i nie powinna miec do mnie pretensji.

    Myślę, ze nie będzie miała pretensji

    A jak należałoby
    > postapić gdyby nieobecnosc siostry sie przedłuzała (trzeba załatwiac
    > sprawy w nowej spółdzielni, opłacać czynsz, załatwic sprawy z
    > zakładem energetycznym i pewnie jeszcze inne sprawy).
    > pewnie troche chaotycznie i bardzo skrótowo ale chyba dość jasno.

    Zakład energetyczny - jeżeli starzy właściele nie pójdą tam osobiscie lub
    pisemnie nie wypowiedzą umowy, rachunki będą przychodziły na nich i na nich
    mozesz opłacać. To samo dotyczy zakładu gazowniczego. Gorzej ze
    spółdzielnią. Ale tam też siedzą ludzie, weź jakiś papier z policji o
    zgłoszeniu zaginięcia, powiedz że chcesz płacić czynsz, aby nie było
    zadłuzenia i niech coś zaproponują.

    Z całego serca życzę odnalezienia siostry