  • 1. Data: 2006-02-01 13:25:35
    Temat: dowod osobisty bez meldunku
    Od: "szowinos" <m...@y...pl>

    Słyszałem, że można mieć obecnie dowód osobisty bez wpisanego adresu.
    Gdzie znaleźć informacje na temat tego przepisu? czy jeżeli się
    wymelduję i oddam stary dowód, mogę za chwilę wystąpić o nowy, bez
    zameldowania?

  • 2. Data: 2006-02-01 13:35:52
    Temat: Re: dowod osobisty bez meldunku
    Od: scream <n...@p...pl>

    szowinos napisał(a):
    > Słyszałem, że można mieć obecnie dowód osobisty bez wpisanego adresu.

    Raczej nie można, w Polsce istnieje obowiązek meldunkowy.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-02-01 13:37:24
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    szowinos napisał(a):
    > Słyszałem, że można mieć obecnie dowód osobisty bez wpisanego adresu.
    > Gdzie znaleźć informacje na temat tego przepisu?

    w ustawie o ewiedncji ludności i dowodach osobistych
    Art. 37. 1. W dowodzie osobistym zamieszcza się:
    1) nazwisko i imię (imiona) oraz imiona rodziców i nazwisko rodowe,
    2) datę i miejsce urodzenia,
    3) adres miejsca zameldowania na pobyt stały, a w razie jego braku -
    zameldowania na pobyt czasowy trwający ponad dwa miesiące; w przypadku
    braku zameldowania na pobyt stały albo pobyt czasowy trwający ponad dwa
    miesiące, danych o adresie nie zamieszcza się,

    albo na stronie jakiegoś urzędu, gdzie są opisane procedury

    KG

  • 4. Data: 2006-02-01 13:58:53
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > Raczej nie można, w Polsce istnieje obowiązek meldunkowy.

    Raczej to nie napewno.
    Obowiazek meldunkowy nie oznacza ze masz obowiazek gdzies mieszkac.
    Mozna miec status bezdomnego i w zwiazku z tym nie byc nigdzie zameldowanym
    ani na pobyt staly ani na pobyt czasowy. W takim wypadku w DO adresu nie
    wpisuje sie

    Jacek

  • 5. Data: 2006-02-01 14:04:04
    Od: "szowinos" <m...@y...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mozna miec status bezdomnego i w zwiazku z tym nie byc nigdzie
    > zameldowanym ani na pobyt staly ani na pobyt czasowy. W takim wypadku

    A jak nie jestem bezdomnym, tylko właśnie planuję emigrację? chcę mieć
    dowód bo można na nim podróżować po UE

  • 6. Data: 2006-02-01 15:02:50
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    scream napisał(a):

    > Raczej nie można, w Polsce istnieje obowiązek meldunkowy.

    W Polsce istnieje również bezdomność.
    Justyna

  • 7. Data: 2006-02-01 15:25:57
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "szowinos" <m...@y...pl> napisał w wiadomości news:drqf64$f18

    > A jak nie jestem bezdomnym,

    No to masz obowiazek byc gdzies zameldowanym - wybor nalezy do Ciebie - albo
    masz status bezdomnego, albo masz fikcyjny meldunek - jak to ma miejsce w
    wielu przypadkach

    Jacek

  • 8. Data: 2006-02-01 18:53:17
    Od: scream <n...@p...pl>

    krys napisał(a):
    > W Polsce istnieje również bezdomność.

    I ufo w Klewkach. Tylko co to ma do rzeczy?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2006-02-01 20:03:21
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    scream napisał(a):

    > I ufo w Klewkach. Tylko co to ma do rzeczy?

    Zameldujesz się pod piątą sosną od lewej?

    Justyna

  • 10. Data: 2006-02-01 20:44:09
    Od: scream <n...@p...pl>

    krys napisał(a):
    > Zameldujesz się pod piątą sosną od lewej?

    U Ciebie sie zamelduje :P
    EOT

    --
    best regards,