  • 1. Data: 2006-02-01 13:04:45
    Temat: jestem swiadkiem chce wyjechac
    Od: "szowinos" <m...@y...pl>

    Witam grupowiczów. Zostałem powołany na świadka w pewnej sprawie. Na
    razie skończyło się na złożeniu zeznań, jednak nie wiem jak to dalej się
    potoczy. Nie bardzo mam ochotę w tym brać udziału, poza tym wkrótce mam
    zamiar wyjechać do Szwecji, czy coś mi grozi w związku z tym, że nie
    będę już odbierał listów z sądu i co za tym idzie, nie stawiaj się na
    ewentualnych przyszłych rozprawach, na których będą chcieli mnie
    widzieć? Wcześniej dla pewności i uniknięcia opodatkowaniu w kraju,
    wymelduje się. Mogą być później jakieś nieprzyjemności na granicy gdy
    będę przyjeżdżał w odwiedziny, albo czy mogą mnie szukać za granicą?

  • 2. Data: 2006-02-01 13:12:47
    Temat: Re: jestem swiadkiem chce wyjechac
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,

    swiadkiem hi hi
    jak nikogo nie zabiles i cie interpol nie sciga to jedz ale nie mow
    nikomu gdzie jedziesz i nie dawaj adresu
    i nie pisz listow z jakiego kraju to sie odczepia az sie przedawni

    gringo

  • 3. Data: 2006-02-01 13:24:24
    Od: "szowinos" <m...@y...pl>

    Użytkownik "gringo77" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nikomu gdzie jedziesz i nie dawaj adresu
    > i nie pisz listow z jakiego kraju to sie odczepia az sie przedawni

    Tak, świadkiem. Zawracają mi gitarę, bo akurat pracowałem w tym miejscu
    gdzie ktoś robił jakieś wałki. Nie interesuje mnie ta sprawa, bo
    zerwałem z nimi parę lat temu, poza tym mam w planie wyjazd. Czyli
    jestem bezpieczny? Czemu listów mi nie wolno pisać?

  • 4. Data: 2006-02-01 14:12:56
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,

    bo zyczliwych nie brakuje
    i ciebie moga znalezc

    girngo

  • 5. Data: 2006-02-01 14:46:29
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Użytkownik "szowinos" <m...@y...pl> napisał:

    > czy coś mi grozi w związku z tym, że nie będę już odbierał listów z sądu
    > i co za tym idzie, nie stawiaj się na ewentualnych przyszłych rozprawach

    Jeśli się wymeldujesz i poinformujesz urząd miasta/gminy o wyjeździe
    zagranicę na pobyt stały, nic Ci nie grozi.

    > Mogą być później jakieś nieprzyjemności na granicy gdy
    > będę przyjeżdżał w odwiedziny

    Nie.

    --

    Rico - element niechętny asymilacji z IV Rzeczpospolitą.
    "W ubiegłym tygodniu Polska solidarna została zaatakowana

  • 6. Data: 2006-02-01 15:10:35
    Od: "szowinos" <m...@y...pl>

    Użytkownik "Ryszard Rączkowski" <w...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli się wymeldujesz i poinformujesz urząd miasta/gminy o wyjeździe
    > zagranicę na pobyt stały, nic Ci nie grozi.

    > Nie.

    Przyszła mi jeszcze jedna rzecz do głowy, wymeldowuję się mówiąc o
    wyjeździe zagranicę, ale jeszcze przez jakiś czas tu sobie mieszkam, bo
    mieszkanie jest moje. Jest to w jakimś stopniu oszukiwanie państwa i
    poświadczenie nieprawdy? mówię, że wyjeżdżam a wciąż tam siedze? Podpada
    to pewnie pod brak dopełnienia obowiązku meldunkowego, czy coś jeszcze?

  • 7. Data: 2006-02-01 18:13:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    szowinos [###m...@y...pl.###] napisał:

    Jeśli nie jesteś stroną postępowania, to nie masz obowiazku
    informowania organu prowadzącego o zmianie miejsca zamieszkania.
    Możesz wiec jechać. W praktyce, gdy podczas przewodu sądowego okaże
    się, ze nie można Cię przesłuchać, gdyż przebywasz za granicą zostaną
    odczytane Twoje zeznania złożone w trakcie postępowania
    przygotowawczego i najczęściej na tym poprzestaną.

  • 8. Data: 2006-02-02 11:57:40
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

> [...]

    > sobie mieszkam, bo mieszkanie jest moje. Jest to w jakimś
    > stopniu oszukiwanie państwa i poświadczenie nieprawdy?

    Jeśli takiej informacji udzielisz sądowi, zostanie to zapewne uznane za
    wprowadzenie w błąd i utrudnianie sprawy.
    A za to można porządnie "beknąć", z odsiadką włącznie, więc lepiej
    wymeldować się i zniknąć. Nie musisz podawać do jakiego kraju wyjeżdżasz i
    po co.