  • 11. Data: 2014-04-10 00:00:43
    Temat: Re: dostep sluzb do bazy PESEL i paszportow
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysztof kw1618 z Warszawy k...@g...pl ...

    > niby technicznie jak sobie to wyobrażasz ?

    Jakis trigger w bazie ktory powodowałby ze przy odbiorze dokumentów taki
    poszukiwany napotykałby policję?

  • 12. Data: 2014-04-10 01:24:07
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-04-08 17:25, tixe pisze:
    > Do wyrobienia paszportu obecnie wymaga się złożenia odcisków palców
    a jak ktos nie ma palców? Albo wypalił sobie linie papilarne?

    --
    @foe_pl

  • 13. Data: 2014-04-10 12:14:15
    Od: "tixe" <t...@w...com>

    Użytkownik "Krzysztof kw1618 z Warszawy" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:q09ju1z1pny7.n104gc19bddp.dlg@40tude.net...

    > niby technicznie jak sobie to wyobrażasz ?

    Wpis do bazy PESEL, sygnał w PWPW powiadomienie urzędu właściwego dla
    ostatniego zameldowania o poszukiwanym delikwencie.
    Co za problem?

  • 14. Data: 2014-04-10 12:14:42
    Od: "tixe" <t...@w...com>

    Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > a jak ktos nie ma palców? Albo wypalił sobie linie papilarne?

    To pewnie ściągają odcisk napletka, nie wiem co w przypadku Żydów, nie do
    mnie te pytania.

  • 15. Data: 2014-04-11 23:31:11
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Apr 2014 12:14:15 +0200, tixe napisał(a):

> [...]
    >
    > Wpis do bazy PESEL, sygnał w PWPW powiadomienie urzędu właściwego dla
    > ostatniego zameldowania o poszukiwanym delikwencie.

    niby żaden, tyle że ze względów bezpieczeństwa istnieje kilkanaście kopii
    różnych baz danych, więc szybko raczej tego by sie nie udało przesłać
    Pisali o tym w gazetach kilka lat temu.

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    http://grupy.3mam.net/