eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodostawca internetu › dostawca internetu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "-" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dostawca internetu
    Date: Mon, 21 Aug 2006 18:21:54 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 9
    Message-ID: <eccmih$5be$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-75-46.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1156177297 5486 81.190.75.46 (21 Aug 2006 16:21:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Aug 2006 16:21:37 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: dos4fl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:408279
    [ ukryj nagłówki ]

    podpisalem umowe na 2 lata z dostawca internetu.

    czesto sa awarie, ktore naprawiane sa dopiero na nastepny dzien, albo i za
    dwa dni. zasadniczo wyglada to tak, ze maja czynny telefon do 17:00, a
    awarie sa zawsze po 18:00, najczesciej w piatek...

    cvzytalem, ze byly jakies przepisy o niezgodnosci zakupionego towaru/uslugi,
    i ze mozna wtedy zerwac umowe -moze Ktos podpowie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1