  • 61. Data: 2003-06-13 09:51:16
    Temat: Re: dostałam wulgarnego emaila od ucznia
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    > Wszystko pięknie, ale nie starcza mi czasu na załatwianie wszystkich
    > własnych spraw, a co dopiero na wychowywanie cudzych dzieci... (tylko nie
    > pisz że wszystkie dzieci są nasze, bo tej teorii nie uznaję ;-)

    Tej teorii tez nie uznaje :P
    Rzecz w tym że jeśli Ty tego nie zrobisz to kto ?
    A sam wiesz ze jeśli one są jakie są to Ty na tym
    też cierpisz.
    Zrób rachunek zysków i strat ...
    i będziesz wiedział czy warto.
    Moim zdaniem warto, nie musisz bowiem
    robić niewiadomo czego, po prostu jak robią
    coś nie tak to im wytłumacz, spokojnie,
    konsekwentnie że to złe, dlaczego złe i tyle.
    Rób to jak najczyściej - najlepiej prawie zawsze
    jak widzisz że robią coś złego np. Tobie.
    Korzyści są duże ale nie obrazu można je
    "konsumować" zresztą ze skutków twoich
    działań może będzie korzystał ktoś inny, wielu
    ludzi którzy kiedyś w przyszłości spotkają
    te dzieci, już nawet jako osoby dorosłe.

    To tyle mojego "mędrkowania" ;)

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 62. Data: 2003-06-13 11:43:06
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Rzecz w tym że jeśli Ty tego nie zrobisz to kto ?

    Chyba nie kupię tej teorii... ;-)
    Każdy ma martwić się o siebie i swoje dzieci, nie licząc na to, że inni
    wyręczą go w ich wychowywaniu. A jeśli nie daje rady - trudno, od tego
    powinno być prawo, żeby wymusić pewne zachowania i karać za jego łamanie.

    Pzdr

    A.

  • 63. Data: 2003-06-13 11:55:55
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

> [...]
    > wyręczą go w ich wychowywaniu. A jeśli nie daje rady - trudno, od tego
    > powinno być prawo, żeby wymusić pewne zachowania i karać za jego łamanie.

    Jak wolisz :) moze prawo, moze ich rodzice powinni ...

    Tylko zebys na starosc nie marudzil ze dzieci sasiada
    majace teraz 30 lat daly Ci po lbie i zabrali kurtke czy
    cokolwiek :>>>

    Tomek

  • 64. Data: 2003-06-13 13:50:35
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    > Tylko zebys na starosc nie marudzil ze dzieci sasiada
    > majace teraz 30 lat daly Ci po lbie i zabrali kurtke czy
    > cokolwiek :>>>

    Marudzić nie będę, po prostu sam wymierzę sprawiedliwość. Przede wszystkim
    ich rodzicom. ;-)

    Pzdr

    A.

  • 65. Data: 2003-06-14 11:19:41
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <j...@4...com>, Artur Golanski wrote:

    > Je?li korzysta? z TP SA, to mo?esz wys?ac skarg? do:
    > <A...@t...pl>
    > W efekcie wy?l? do w?a?ciciela linii list polecony z ostrze?eniem.
    > Je?li chcesz bardziej radykalnie, to powiadomiae prokuratora i za??czyae
    > log nadawcy.

    Prosze o podanie podstawy prawnej, wedle ktorej nie wolno wysylac
    wulgarnych e-maili. Z tego co rozpoczynajaca watek pisze, ten e-mail
    byl tylko wulgarny a nie z pogrozkami.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 66. Data: 2003-06-14 15:24:10
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    > Prosze o podanie podstawy prawnej, wedle ktorej nie wolno wysylac
    > wulgarnych e-maili. Z tego co rozpoczynajaca watek pisze, ten e-mail
    > byl tylko wulgarny a nie z pogrozkami.

    Otorz wolno.
    Jesli chodzi oczywiscie o KK i chyba tez KC.

    Pani Nauczycielka moze sobie co najwyzej poszalec
    na radzie.

    Tomek

  • 67. Data: 2003-06-15 23:36:02
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Wed, 11 Jun 2003 22:36:23 +0200, Beata wrote:

    > pod jaki artykuł to podlega, czy wogóle prawnie mogę to jakoś
    > ugryść?
    >
    > Beata

    uważam że z paragrafami nie należy przesadzać. proponowałbym
    żądanie od ucznia przyniesienia podpisanej przez rodziców kopii listu.
    jeżeli to nie pomoże rozmowa w obecności dyrektora itd....

    myślę że powinnaś się skupić raczej na postępowaniu wewnętrznym.
    uczeń dzisiaj ma tyle przywilejów, że każde jego postępowanie
    pozaregulaminowe powinno być odpowienio karane. podobno nie można
    wydalić ze szkoły, ale możesz przecież przepytać go dość ostro.

    można też zastosować metodę odpowiedzialności zbiorowej(chociaż to
    wątpliwe etycznie). powiedzieć klasie że dostałaś list od takiego i
    takiego, i w związku z jego treścią mamy dzisiaj kartkówkę. na
    następnej lekcji powtórzenie materiału, a za 2 lekcje sprawdzian. i tak
    w kółko. sama klasa go przekona do tego żeby przyszedł i przeprosił.

    pozdrav

    maHo

    --
    lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl
    gg://1612670 jabber://m...@j...org jabber://m...@j...org

  • 68. Data: 2003-06-15 23:39:03
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Thu, 12 Jun 2003 22:11:30 +0200, Beata wrote:

    > tak i po radzie kwalifikacyjnej i końcu roku z punktu pedagoga nic nie
    > jestem w stanie zrobić, a takie konsekwencje byłyby tu najlepsze.
    >
    > Beata

    czyli myślisz o czymś w rodzaju zemsty. odradzałbym. satysfakcja wątpliwa,
    a i tak wiele nie zdziałasz. olej gówniarę, sama sobie zaszkodzi
    wystarczająco w życiu.

    pozdrav

    maHo

  • 69. Data: 2003-06-16 00:31:47
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "maHo" <l...@m...com.pl> napisał w wiadomości

    [ciach]

    > można też zastosować metodę odpowiedzialności zbiorowej(chociaż to
    > wątpliwe etycznie). powiedzieć klasie że dostałaś list od takiego i
    > takiego, i w związku z jego treścią mamy dzisiaj kartkówkę. na

    Urocze. I to w sytuacji, w której nie ma żadnego dowodu, że to na pewno ta
    osoba wysłała.

    Może się trochę zastanów, zanim zaczniesz proponować metody żywcem wyjęte w
    III Rzeszy, co?

  • 70. Data: 2003-06-16 11:13:47

> [...]
    > następnej lekcji powtórzenie materiału, a za 2 lekcje sprawdzian. i tak
    > w kółko. sama klasa go przekona do tego żeby przyszedł i przeprosił.

    To mi wygląda na nękanie

    odpowiedzialność zbiorową