  • 1. Data: 2005-04-13 18:16:59
    Temat: Krzysztof Rutkowski
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Temat śliski:
    TVN program "Detektyw", zatrzymanie bandyty, szantażysty, który wymuszał
    pieniądze od kolegi aktora, nagrywanie rozmów telefonicznych, zbierania
    materiału dowodowego dla sądu...
    jednak czy taka prowokacja i powalanie bandyty w zasadzie w centrum miasta
    "na glebę" mierząc w jego głowę z broni jest w porządku ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[małpa]interia.pl
    nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.
    http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2005-04-13 18:51:35
    Temat: Re: Krzysztof Rutkowski
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
> [...]
    > jednak czy taka prowokacja i powalanie bandyty w zasadzie w centrum miasta
    > "na glebę" mierząc w jego głowę z broni jest w porządku ?

    Posłowi wszystko wolno... :-P

    --
    Falkenstein

  • 3. Data: 2005-04-13 21:13:12
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Otto Falkenstein napisał:

    > Posłowi wszystko wolno... :-P

    Niedlugo juz poslem nie bedzie ;)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-04-13 22:22:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>
    napisał w wiadomości news:vmd7e.2693$0z2.1554@news.chello.at...
> [...]
    miasta
    > "na glebę" mierząc w jego głowę z broni jest w porządku ?

    Rutkowski wiele rzeczy albo robi na pograniczu prawa, albo dziennikarze
    rozdmuchują. W Szwecji bodajże pokazali mu właściwe miejsce w stadzie. W
    Polsce stał się jakąś tam osobistością, więc dopóki nie trafi kosa na
    kamień, dotąd będzie wojował. Nie znam opisywanej przez Ciebie sprawy,
    ale generalnie użycie siły fizycznej przeciwko oszustowi, który nie
    stawia oporu przez jakiegoś tam detektywa (nawet Rutkowskiego) jest moim
    zdaniem z lekka naciągane. Rzecz w tym, czy sam pokrzywdzony się będzie
    żalił. Z reguły ma ważniejsze kłopoty, niż pieniaczenie się z Rutkowskim
    i temu moim zdaniem należy przypisać fakt, iż jak dotąd nikt z
    pracowników Rutkowskiego nie miał w Polsce kłopotów, a przynajmniej nic
    publicznie na ten temat nie wiadomo.

    Nie wykluczone również, że zdarzenia mają normalny cywilizowany
    przebieg, a jedynie na potrzeby prasy i reklamy są tak rozdmuchiwane.

  • 5. Data: 2005-04-14 02:26:32
    Od: stamp <g...@g...com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Rutkowski wiele rzeczy albo robi na pograniczu prawa, albo dziennikarze
    > rozdmuchują.

    Albo robi wrecz kryminalnie.

> [...]
    > i temu moim zdaniem należy przypisać fakt, iż jak dotąd nikt z
    > pracowników Rutkowskiego nie miał w Polsce kłopotów, a przynajmniej nic

    Sam Rutkowski przeprosil czlowieka za klamstwa. Prasa pisze od dawna ze
    Rutkowski nie ma licencji (chyba ze ja odzyskal ostatnio).

  • 6. Data: 2005-04-14 05:19:01
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    > Nie wykluczone również, że zdarzenia mają normalny cywilizowany
    > przebieg, a jedynie na potrzeby prasy i reklamy są tak rozdmuchiwane.

    Czyli K.R. robi robote, a potem dodatkowo robi "bis" z kamerą ?

  • 7. Data: 2005-04-14 18:55:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "stamp" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Albo robi wrecz kryminalnie.

    Wiesz, nie rozmawiałem z nikim, kto by uczestniczył w działaniach
    Rutkowskiego albo przynajmniej miał bezpośrednie informacje na ten
    temat. Informacjom prasowym po prostu nie wierzę, bo jest przekonany, ze
    pismacy wypisują to, co im ktoś powie - nawet nie próbując tego
    weryfikować w najprostszy sposób. Tak więc trudno mi zająć stanowisko w
    tej sprawie. Raz w życiu miałem kontakt z gościem podającym się za
    pracownika Rutkowskiego i facet faktycznie miał jakieś wypatrzone
    pojęcie o prawie i miejscu detektywa w naszym systemie prawnym. No ale
    to może być odosobniony przypadek, a i nie mam nawet pewności, że gość
    miał cokolwiek z Rutkowskim wspólnego. Jedynie się powoływał na niego.

    > Sam Rutkowski przeprosil czlowieka za klamstwa. Prasa pisze od dawna
    ze
    > Rutkowski nie ma licencji (chyba ze ja odzyskal ostatnio).

    Prowadzenie takiej firmy bez licencji, to jednak gardłowa sprawa, bowiem
    to przestępstwo. Myślę, ze nie odważyłby się na to. Choć nauka radziecka
    zna podobne przypadki.

  • 8. Data: 2005-04-14 18:56:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:93n7e.3132$0z2.313@news.chello.at...

    > Czyli K.R. robi robote, a potem dodatkowo robi "bis" z kamerą ?

    Nie wykluczone. Znane mi są takie wypadki nie tylko w odniesieniu do
    firm detektywistycznych.