  • 1. Data: 2009-01-24 12:39:27
    Temat: do kogo należy odszkodowanie z poczty?
    Od: cyklista <...@...pl>

    Bez rozpisywania się chodzi o sprawę przedstawioną tutaj:

    http://www.allegro.pl/phorum/read.php?f=298&i=885877
    &t=885877

    pomijając wszystkie zawarte tam belkoty, istotne dla mnie jest:

    1. czy należy oddać całość odszkodowania bez potrącanie z niego kosztów
    jakie firma poniosła w związku z tą transakcja i uzyskiwaniem
    odszkodowania,
    czy należy tylko zwrócić pieniądze jakie wpłacił klient

    (to przypadek kiedy wartość towaru jest mniejsza od odszkodowania)

    2. co w przypadku kiedy towar był droższy , wydaje mi się że tutaj już
    było to omawianie z końcowymi wnioskami takimi: jeśli klient nie życzył
    sobie ubezpieczenia paczki to dostaje tylko tyle ile wyniosło odszkodowania