  • 1. Data: 2009-01-28 14:45:50
    Temat: odpowiedz na odpowiedz na pozew - smieszne ale prawdziwe
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    witam

    Czy sa dostepne jakies formularze standardowe na odpowiedz na odpowiedz na
    pozew.
    Wystepuje jako strona powodowa napisalem juz pozew, dostalem odpowiedz na
    pozew ale nie wiem czy jest standardowy formularz z odpowiedzia na odpowiedz
    na pozew.

    Jak mam teraz sie zachowac ? HELP?

  • 2. Data: 2009-01-28 14:50:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Kudlaty pisze:
> [...]
    > Wystepuje jako strona powodowa napisalem juz pozew, dostalem odpowiedz
    > na pozew ale nie wiem czy jest standardowy formularz z odpowiedzia na

    Nie ma, pisz na kartce.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-01-28 15:05:14
    Od: BK <b...@g...com>

    On 28 Sty, 15:45, "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> wrote:
> [...]
    > pozew ale nie wiem czy jest standardowy formularz z odpowiedzia na odpowiedz

    A po co chcesz odpowiadac na odpowiedz? :) Odpowiada sie na pytanie,
    odpowiada sie na pozew ale odpowiedz na odpowiedz? :)

  • 4. Data: 2009-01-28 17:14:02
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    > Nie ma, pisz na kartce.
    >
    > --