  • 1. Data: 2009-01-27 20:36:21
    Temat: przeszukanie samochodu
    Od: Niepoprawny <n...@n...net>

    Witam,

    Czy policja moze przeszukac samochod od tak sobie?

    Pozdr

  • 2. Data: 2009-01-27 20:51:35
    Temat: Re: przeszukanie samochodu
    Od: "geres" <g...@o...pl>

    Uzytkownik "Niepoprawny" <n...@n...net> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    >
    > Czy policja moze przeszukac samochod od tak sobie?
    >
    > Pozdr

    Jezeli ostatnio nic sie nie zmienilo to moga przeszukac i samochód i
    kierowce i pasazerów. Jezeli spowoduja szkody, np. beda rozpruwac siedzenia
    i nic nie znajda (a szukaja glownie zabronionych substancji chemicznych) to
    musza zadoscuczynic tzn. sfinansowac naprawe.

    --
    pozdrawiam
    geres

  • 3. Data: 2009-01-27 20:55:23
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Uzytkownik "Niepoprawny" <n...@n...net> napisal
    > Czy policja moze przeszukac samochod od tak sobie?

    Przeszukac czy dokonac kontroli osobistej i sprawdzena bagazu, bo to dwie
    rózne podstawy, choc wyglada tak samo. Zerknij do art. 15 ustawy o Policji.
    Poza tym przy kontroli dorogowej mozna sprawdzic ladunek, tylko, ze
    literalnie rzecz biorac laduenk jest w samochodzie ciezarowym.
    Bylo, archiwum grupy.

  • 4. Data: 2009-01-27 21:03:56
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Niepoprawny" <n...@n...net> napisal w wiadomosci

    > Czy policja moze przeszukac samochod od tak sobie?

    "Od tak sobie" to moze i moze. Ale juz "Ot tak sobie, to zapewne nie".

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-01-27 21:16:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:497f703f$0$29381$f69f905@mamut2.aster.pl Niepoprawny
    <n...@n...net> pisze:

    > Czy policja moze przeszukac samochod od tak sobie?
    Od kogo??

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2009-01-27 21:16:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    geres pisze:

> [...]
    > siedzenia i nic nie znajda (a szukaja glownie zabronionych substancji
    > chemicznych) to musza zadoscuczynic tzn. sfinansowac naprawe.

    Hmmm... Coś ostatnio było o problemach finansowych policji... I sądów...

  • 7. Data: 2009-01-27 21:31:43
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-27 21:36:21 +0100, Niepoprawny <n...@n...net> said:

    > Czy policja moze przeszukac samochod od tak sobie?

    AFAIR bez nakazu "tylko jeśli policjant ma wiarygodne przesłanki,
    że...". I każdorazowo powinni sporządzić wtedy protokół przeszukania.

    de Fresz

  • 8. Data: 2009-01-27 21:34:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > AFAIR bez nakazu "tylko jeśli policjant ma wiarygodne przesłanki, że...".
    > I każdorazowo powinni sporządzić wtedy protokół przeszukania.

    No tak, ale jesli przeslanki beda tylko wymyslone, a trefny towar sie
    znajdzie, to chyba nikt klapsa po dupie funkcjonariuszowi nie da za to? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-01-27 21:41:00
    Od: Niepoprawny <n...@n...net>

    de Fresz wrote:

    > AFAIR bez nakazu "tylko jeśli policjant ma wiarygodne przesłanki,
    > że...". I każdorazowo powinni sporządzić wtedy protokół przeszukania.

    Spotkalem sie nie raz na drodze w nocy z kontrola wszystkich, a nuz cos
    sie znajdzie. Bez protokolu. Bez przyczyny.

    Pozdr

  • 10. Data: 2009-01-27 21:48:49
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-27 22:34:03 +0100, "SDD" <s...@t...pl> said:

    > No tak, ale jesli przeslanki beda tylko wymyslone, a trefny towar sie
    > znajdzie, to chyba nikt klapsa po dupie funkcjonariuszowi nie da za to? :)

    Pewnie nie, ale jeśli mnie pamięć nie zwodzi w raporcie powinny się
    znaleźć owe "uzasadnione podejrzenia". I "bo mi wyglądał na
    dilera/pasera/złego człowieka" to za mało.

    de Fresz