  • 21. Data: 2023-01-17 17:26:11
    Temat: Re: do czego służy ziobrotura i czy trzeba reformować sądy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Jan 2023 15:50:05 +0100, Olin wrote:

    > Tak, dostęp do tajnych informacji bardzo przydaje się na wysięgnikach, a

    Na wysiegnikach to moze nie, ale jak namierzyli to mieszkanie i kogo z
    towarzystwa podsluchują, to juz moze byc tajne.

    > już na pewno, kiedy drzewo wyskoczy przed radiowóz i trzeba pogonić julki
    > do lasu.
    > Robert Policjmajster niezawodnie zna wszystkie strategiczne dane, tylko się
    > nie chwali, bo jest skromny.

    Nie musi znac wszystkich - ale glupia informacja jakie sledztwa sa
    prowadzone, komu załozyli podsłuch, czy co swiadek zeznal to juz nie
    powinny byc rozpowszechniane.

    Nie sa to moze informacje strategiczne ... ale jak Prezydent, Premier
    czy Prezes przyjedzie odwiedzic wyborow w rejonie , to informacja kto
    i jak "zabezpiecza wizyte" jest juz "strategiczna" czy nie ?

    Albo Robert np przypadkiem wie, gdzie jest najblizszy schron OC,
    albo gdzie jest zapasowe stanowisko policjantow na wypadek wojny ...

    J.

  • 22. Data: 2023-01-17 17:26:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.01.2023 o 17:17, J.F pisze:

    > A informacja ze kulsony pobily na komisariacie obywatela na smierc?
    > A jak to obywatel Ukrainy?
    > Rosji, Białorusi, USA, Niemiec ?

    LOL miałem na myśli widząc mendanta strzelającego z sojuszniczego
    blutufa:P No ale sojusznicy wzięli na klatę i tylko powadze a nie samemu
    sojuszowi zaszkodził:P

    > Ale 5 sie w zasadzie kazdego policjanta tyczy, chyba, ze prowadzą
    > sprawy nieistotne i/lub niepowazne :-)

    Może nie tyle same spawy są nieistotne co wkład kulsona jest zupełnie
    nieistotny. Zgłaszasz czyn zabroniony, nie ma kulsona który mógłby się
    tym zająć - umorzenie. Zgłaszasz czyn zabroniony, zajmuje się tym kulson
    - umorzenie:P Więc rzeczywiście nic istotnego nie robią:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2023-01-17 17:31:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.01.2023 o 17:26, J.F pisze:

    > Nie musi znac wszystkich - ale glupia informacja jakie sledztwa sa
    > prowadzone, komu załozyli podsłuch, czy co swiadek zeznal to juz nie
    > powinny byc rozpowszechniane.

    Na oko każdy powyżej krawężnika powinien mieć co najmniej zastrzeżone. Z
    drugiej prowadzałem się kiedyś z protokolantką sądową i raczej na pewno
    nie miała. Ale to wieki temu było. A może tajemnicę policyjną i sądową
    to jakaś inna ustawa reguluje?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 24. Data: 2023-01-17 17:44:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Jan 2023 17:31:10 +0100, Shrek wrote:

> [...]
    > drugiej prowadzałem się kiedyś z protokolantką sądową i raczej na pewno
    > nie miała. Ale to wieki temu było. A może tajemnicę policyjną i sądową

    Sprawy sądowe z założenia jawne, ale nie wszystkie.

    A ustawa bardzo mozliwe ze inna - choc jak cytowales, definicja jest
    szeroka. Glupia informacja czy np Szydlo jechala z syrenami urasta do
    bardzo istotnej :-)

    J.

    P.S. Po prawdzie to nie - pojazdy w srodku kolumny uprzywilejowanej
    nie musza byc oznakowane.

  • 25. Data: 2023-01-17 17:46:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.01.2023 o 17:44, J.F pisze:

    > Sprawy sądowe z założenia jawne, ale nie wszystkie.

    Tak było chyba trochę niejawnych...

    > P.S. Po prawdzie to nie - pojazdy w srodku kolumny uprzywilejowanej
    > nie musza byc oznakowane.

    Tylko to rzeczywiście musi być kolumna:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 26. Data: 2023-01-17 17:47:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.01.2023 o 17:44, J.F pisze:

    > Sprawy sądowe z założenia jawne, ale nie wszystkie.

    Z drugiej strony akt dowolnej sprawy ot tak sobie nie weźmiesz...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 27. Data: 2023-01-17 17:48:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Jan 2023 17:26:49 +0100, Shrek wrote:

> [...]
    > tym zająć - umorzenie. Zgłaszasz czyn zabroniony, zajmuje się tym kulson
    > - umorzenie:P Więc rzeczywiście nic istotnego nie robią:P

    Ale tu o informacje chodzi, a nie o wklad kulsona.

    Wygada sie np ze zaden z monitoringow ktore kazano mu sprawdzic nie
    nie dzialal, i juz mamy mozliwe zakłocenie funkcjonowania organow
    wymiaru.

    J.

  • 28. Data: 2023-01-17 17:51:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.01.2023 o 17:48, J.F pisze:

    > Ale tu o informacje chodzi, a nie o wklad kulsona.

    Ale o informacje mające zagrozić funkcjonowaniu kulsona i innych kulsonów:P

    > Wygada sie np ze zaden z monitoringow ktore kazano mu sprawdzic nie
    > nie dzialal, i juz mamy mozliwe zakłocenie funkcjonowania organow
    > wymiaru.

    Chyba raczej w drugą stronę - nie będzie wiedział że nie działał i coś
    zgra:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 29. Data: 2023-01-17 21:04:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Jan 2023 17:51:17 +0100, Shrek wrote:

    > Ale o informacje mające zagrozić funkcjonowaniu kulsona i innych kulsonów:P

    "organow ścigania i wymiaru sprawiedliwości", nie tylko kulsonów.

    > Chyba raczej w drugą stronę - nie będzie wiedział że nie działał i coś
    > zgra:P

    No ale jak sie wygada, ze nic sie nie nagralo, to nie bedzie mozna
    podejrzanych straszyc czy pulapek zakladac.

    J.

  • 30. Data: 2023-01-17 21:06:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Jan 2023 17:47:46 +0100, Shrek wrote:

    > Z drugiej strony akt dowolnej sprawy ot tak sobie nie weźmiesz...

    Ale na widowni mozesz zasiąsc i podziwiac, póki cie nie usuną :-)

    J.