  • 1. Data: 2023-01-17 22:02:19
    Temat: policyjnie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.rmf24.pl/regiony/slaskie/news-policjanci
    -skradli-koks-wart-300-zl-grozi-im-usuniecie-ze-sl,n
    Id,6539936#crp_state=1

    "Dwaj śląscy Policjanci zostali zatrzymani na gorącym uczynku
    kradzieży koksu koło Dąbrowy Górniczej - dowiedział się reporter RMF
    FM. Wobec funkcjonariuszy wszczęto już wewnętrzne postępowanie, które
    ma doprowadzić do wydalenia ich ze służby.

    Nad ranem koło stacji kolejowej Dąbrowa Górnicza Towarowa kamera
    fotopułapki zarejestrowała dwie osoby w mundurach, które kradną
    z nasypu dwa worki koksu. Następnie worki ładują do cywilnego
    samochodu.

    Na miejsce wysłano patrol Straży Ochrony Kolei, który zatrzymał
    mężczyzn. Okazało się, że to Policjanci ze Sławkowa położonego na
    terenie komendy powiatowej w Będzinie.

    Ze wstępnych ustaleń wynika, że Policjanci wykorzystywali służbowy
    samochód na cywilnych numerach rejestracyjnych.

    Funkcjonariusze SOK przekazali Zatrzymanych Policjantom z Będzina.
    Najprawdopodobniej mężczyźni zostaną wyrzuceni z policji.

    Wartość koksu, który zabrali z nasypu, to mniej więcej 300 złotych.
    "

    Zeby tak za drobne wykroczenie od razu wyrzucac :-)

    Zima idzie i koks do koksowników bedzie potrzebny?
    Czy jednak do prywatnego domu?

    P.S. A co robil koks na nasypie? Leżał i kusił,
    czy inni pomagierzy zrzucil z wagonu?

    J.

  • 2. Data: 2023-01-17 22:11:11
    Temat: Re: policyjnie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.01.2023 o 22:02, J.F pisze:

> [...]
    > Najprawdopodobniej mężczyźni zostaną wyrzuceni z policji.
    >
    > Wartość koksu, który zabrali z nasypu, to mniej więcej 300 złotych.

    Jprdl - gang olsn^H^H^H drużyna kulsona;)

    > P.S. A co robil koks na nasypie? Leżał i kusił,
    > czy inni pomagierzy zrzucil z wagonu?

    Nowe wraca;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2023-01-18 00:35:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.01.2023 o 22:02, J.F pisze:
    > A co robil koks na nasypie? Leżał i kusił, czy inni pomagierzy
    > zrzucil z wagonu?

    Zorganizowana grupa przestępcza wieloosobowa kradnąca koks za 300 zł :-)
    Nie przesadzasz?

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2023-01-18 06:26:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zorganizowana grupa przestępcza wieloosobowa kradnąca koks za 300 zł :-)
    > Nie przesadzasz?

    Mnie bardziej interesuje czy sprawdzali czy w służbowych majtkach węgla
    nie ukryli? BTW - to będzie kradzież czy przekroczenie uprawnień?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2023-01-18 09:52:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Jan 2023 06:26:14 +0100, Shrek wrote:
> [...]

    Dawniej to sie jakos tak robilo, ze wskakiwal ktos do pociagu,
    i wyrzucal wegiel z wagonu, ewentulnie zatrzymywali pociag na
    semaforze i wtedy wskakiwali i wyrzucali.

    No bo skad worek koksu na nasypie?

    > Mnie bardziej interesuje czy sprawdzali czy w służbowych majtkach węgla
    > nie ukryli? BTW - to będzie kradzież czy przekroczenie uprawnień?

    przekroczenie ... przez SOK.

    Przeciez policjanci zauwazyli porzucone mienie i zabezpieczyli
    ładując do radiowozu ...

    J.

  • 6. Data: 2023-01-18 10:48:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 17 Jan 2023 22:02:19 +0100, J.F napisał(a):

    > Nad ranem koło stacji kolejowej Dąbrowa Górnicza Towarowa kamera
    > fotopułapki zarejestrowała dwie osoby w mundurach, które kradną
    > z nasypu dwa worki koksu.

    A to kolejarze nie odpowiedzą za upublicznienie wizerunków funkcjonariuszy
    państwowych?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2023-01-18 13:57:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Mnie bardziej interesuje czy sprawdzali czy w służbowych majtkach węgla
    > nie ukryli? BTW - to będzie kradzież czy przekroczenie uprawnień?

    majtkach jak majtkach ... a jak wrzucili do bazagnika radiowozu,
    to SOK ma prawo przeszukac?

    Radiowoz nieoznakowany ...

    J.

  • 8. Data: 2023-01-18 15:22:10
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Olin napisał(a):

    > A to kolejarze nie odpowiedzą za upublicznienie wizerunków funkcjonariuszy
    > państwowych?

    Dobrze kiedy szarpią swojaków czy niedobrze?
    Teraz mamy 2 opcje co do przeszłości.
    a. wcześniej nic takieg nie miało miejsca (hi hi) i wszyćkie byli święte
    b. jakoś się załatwiło smarowidłem w razie wpadki

    Która opcja zwycięży? A czy B?

    To sam można zastosowac w twoim temacie "do czego służy ziobrotura i czy trzeba
    reformować sądy".

  • 9. Data: 2023-01-18 17:28:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.01.2023 o 15:22, alojzy nieborak pisze:

    > Która opcja zwycięży? A czy B?
    >
    > To sam można zastosowac w twoim temacie "do czego służy ziobrotura i czy trzeba
    reformować sądy".

    Ty tak poważnie z tą ziobrokraturą? Przecież oni oficjalnie szykanują
    prokuratorów co tylko spojrzą w stronę partii.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2023-01-20 15:28:30
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Shrek napisał(a):

    > Ty tak poważnie z tą ziobrokraturą? Przecież oni oficjalnie szykanują
    > prokuratorów co tylko spojrzą w stronę partii.

    I co? Buntują się ci prokuratorzy z pisoskiego nadania?
    Z tego co wiem liczba skazanych pełowców dalej wynosi 0.
    I dalij walka o "praworządność":
    ctrl+v
    https://twitter.com/OlaWasilewska77/status/161473668
    8307228673