  • 51. Data: 2023-01-20 01:02:42
    Temat: Re: do czego służy ziobrotura i czy trzeba reformować sądy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.01.2023 o 21:44, Shrek pisze:

    > O prowadzenie postępowań rozszerzonych. Mylę się?

    Tak.

    > I dlatego jesteś zwykłym kulsonem a nie zajmujesz się robotą
    > kontrwywiadowczą.

    A licencję an zabijanie masz?

    --
    Robert Tomasik

  • 52. Data: 2023-01-20 06:05:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak.

    Więc ustawa kłamie?

    > A licencję an zabijanie masz?

    A ty na przekraczanie uprawnień?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 53. Data: 2023-01-20 22:49:17
    Od: n...@o...pl

    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

    > Wersja pełna:
    > https://lublin.wyborcza.pl/lublin/7,48724,29361090,p
    rokuratur-od-ziobry-chroni-brata-komendanta-szymczyk
    a-w-tle.html?_ga=2.113216004.1284198501.1673855787-1
    21438969.1650544474#S.MT-K.C-B.1-L.1.duzy

    Czy do sprawy może odnieść się niejaki Zenek Kapelinder? :D

  • 54. Data: 2023-04-19 03:56:42
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Olin w news:3l2uz252cugv.19ge8fah4vmoy$.dlg@40tude.net
    > Łukasz Sz. robił wały na VAT, więc ziobrotura w Lublinie postawiła mu 5
    > zarzutów, w tym o udziale w grupie przestępczej i praniu brudnych
    > pieniędzy. Wniosek o trzymiesięczny areszt dla trójki najbardziej
    > umoczonych w przypadku Łukasza Sz. został odrzucony przez sędziego
    > Wojciecha Smoluchowskiego. Prowadzący sprawę prokurator odwołał się od
    > decyzji i wtedy jego przełożony Jerzy Ziarkiewicz, który zrobił
    > oszałamiają karierę za dobrej zmiany, kazał wycofać wniosek.
    > Łukasz Sz. to brat Jarosława Szymczyka, tego co to został poszkodowany
> [...]
    uratur-od-ziobry-chron

  • 55. Data: 2023-04-19 05:12:32
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>