  • Data: 2004-06-25 13:58:14
    Temat: dni robocze czy kalendarzowe???
    Od: Piotr Polasik <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych Grupowiczów

    Moje pytanie jest dość prozaiczne, otóż nie wiem jak urzędnicy w wydziale
    spraw obywatelskich liczą dni na ustosunkowanie sie do sprawy
    z art.63 KPA. Polecony dostałem (odebrałem na poczcie- dopiero po 18-tej gdy
    listonosz wrocil do urzędu PP) wczoraj wieczorem - data stepla, o na
    odpowiedź mam 7 dni. Tylko czy roboczych czy kalendarzowych? Przecież oni
    nie pracują ani w sobotę ani w niedzielę. Więc w pierwszym przypadku kradną
    2dni.
    Jak to wygląda w praktyce z tymi pismami urzędowymi???

    Pozdrawiam serdecznie
    P.