    From: Piotr Polasik <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dni robocze czy kalendarzowe???
    Date: Fri, 25 Jun 2004 15:58:14 +0200

    Witam Szanownych Grupowiczów

    Moje pytanie jest dość prozaiczne, otóż nie wiem jak urzędnicy w wydziale
    spraw obywatelskich liczą dni na ustosunkowanie sie do sprawy
    z art.63 KPA. Polecony dostałem (odebrałem na poczcie- dopiero po 18-tej gdy
    listonosz wrocil do urzędu PP) wczoraj wieczorem - data stepla, o na
    odpowiedź mam 7 dni. Tylko czy roboczych czy kalendarzowych? Przecież oni
    nie pracują ani w sobotę ani w niedzielę. Więc w pierwszym przypadku kradną
    2dni.
    Jak to wygląda w praktyce z tymi pismami urzędowymi???

    Pozdrawiam serdecznie
    P.