  • 11. Data: 2005-01-25 00:44:25
    Temat: Re: [dlugie] Chca mnie mnie podać do Krajowego Rejestru Długów
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    rezist.com wrote:

    > Niemniej jednak, regulamin trzeba zawsze czytac :/

    Niemniej jednak zawsze warto brać pod uwagę, że zapis w regulaminie może
    być np. niedozwoloną klauzulą umowną, co w przypadku narzucania
    przedłużenia umowy na kolejny okres abonamentowy jest prawdopodobne. Na
    szczęście oni akurat rozwiązali to od razu zaznaczając, że jak nie to
    nie i w razie czego umowa rozwiązuje się automatycznie.

    Pozdrawiam,

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 12. Data: 2005-01-25 08:24:30
    Od: "Sławomir Górski" <g...@g...pl>

    Wirtualna <W...@w...pl.com> napisał(a):

    > Użytkownik "Sławomir Górski" <g...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:ct3n44$fj5$1@inews.gazeta.pl...

    > nie oznacza to automatycznego zerwania - takie zdarzenie daje prawo firmie
    > hostingowej do rozwiazania umowy (prawo, z ktorego firma nie musi korzystać)

    Z góry przepraszam, ale nie jestem specjalistą od prawa, ale to zdanie
    rozumiem tak:

    Do rozwiązania umowy ze strony Abonenta - czyli do rozwiązania umowy przeze
    mnie z firmą hostingową - wystarczy także zwłoka w zapłacie abonamentu powyżej
    30 dni kalendarzowych - tak jak uczyniłem.

    Pozdrawiam,
    S.G.

  • 13. Data: 2005-01-25 16:29:13
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com>

    Użytkownik "Sławomir Górski" <g...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ct4vnu$t62$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

    powyżej
    > 30 dni kalendarzowych - tak jak uczyniłem.

    Źle rozumiesz. Zwłoka daje prawo firmie hostingowej do rozwiązania umowy - z
    tego prawa firma nie musi korzystac - moze, ale nie musi.
    Zwłoka w płatności nie jest oświadczeniem woli. Jeżeli powołasz się na
    nieprecyzyjne sformułowanie zapisu, to przegrasz - bo taki zapis nie budzi
    większych wątpliwości, w szczególności, że oparty jest on o konkretne zapisy
    Kodeksu Cywilnego - czyli wiadomo o co chodziło.

    p.
    W.