  • 1. Data: 2004-10-29 09:55:28
    Temat: tlumacze przysiegli
    Od: "volpert" <c...@o...pl>

    czy ktos z was orientuje sie moze kim sa i na jakich
    zasadach dzialaja tlumacze przysiegli - czy jest jakas
    korporacja, ktora dopuszcza do tego zawodu poprzez
    jakies egzaminy ? czy jak to dziala ? czym sie roznia
    uprawnienia tlumaczy przysieglych od zwyklych ?

    dzieki za info,
    volpert

  • 2. Data: 2004-10-29 10:24:41
    Temat: Re: tlumacze przysiegli
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <clt42i$pk5$1@korweta.task.gda.pl>, volpert wrote:
> [...]
    > jakies egzaminy ? czy jak to dziala ? czym sie roznia
    > uprawnienia tlumaczy przysieglych od zwyklych ?

    Poszukaj w archiwum pl.hum.tlumaczenia

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 3. Data: 2004-10-29 10:57:33
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > czy ktos z was orientuje sie moze kim sa i na jakich
    > zasadach dzialaja tlumacze przysiegli

    Muszą koniecznie mieć obywatelstwo polskie, nie wystarcza nawet karta stałego
    pobytu.

    Pozdrawiam

    Czapla