    From: cep <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dlaczego cep
    Date: Fri, 29 Oct 2004 12:39:24 +0200

    To proste.

    Czytając od jakiegoś czasu różne wypowiedzi na wielu grupach
    usenetowych,dochodziłem do wniosku,że niewiele z tych twórczych wywodów
    kapuję.

    Nad przyczyną tego stanu rzeczy jakoś nigdy się nie zastanawiałem.
    Aż w końcu nadarzyła się superokazja i w TVN mogłem sprawdzić zawartość
    swojego łba pod względem poziomu inteligencji.
    Niestety z wielką przykrością stwierdziłem,że od ubiegłego roku
    najwyrażniej w świecie zdurniałem.

    Ponieważ jakakolwiek reklamacja (do telewizji ?)w tej sprawie,mogła by
    się okazać jeszcze większą kompromitacją,uznałem że muszę z tym żyć aż
    do 2005 roku (test IQ).

    Mam jednak szczerą chęć poprawić obecny stan swojego zacofania,dlatego
    samokrytycznie doszedłem do wniosku,że tylko permanentne autosugestywne
    oddziaływanie na własną świadomość zmobilizuje mnie pozytywnie do
    osiągnięcia tak karkołomnego postanowienia.

    Myśle też,że jeśli autorzy róznych polemik,porad i wielu innych
    twórczych wypocin pozostaną na obecnym poziomie,a ja ich zacznę
    rozumieć,oznaczać to bedzie tylko jedno - zdurniałem do reszty.

    Uznałem zatem,że ksywka <cep> w pełni odpowiada moim obecnym
    możliwościom intelektualnym,a jak będzie za rok? Pożyjemy zobaczymy.

    - -
    Nie doradzajcie mi wizyty u wiadomego specjalisty,bo tak kompletnie
    głupi to chyba nie jestem.

    cep