  • 501. Data: 2022-09-22 15:35:57
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2022 o 06:44, Shrek pisze:

    > Przede wszystkim jest sprzeczne z bezwzględnie obowiązującym prawem.

    ale ja proponuję zmianę tego prawa. Że jest sprzeczne, to wiem.

    --
    Robert Tomasik

  • 502. Data: 2022-09-22 15:41:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2022 o 14:22, J.F pisze:
    > Nie, nie - jest zwiazana z katastrofą samolotu, ktora to katastrofa
    > byla niemozliwa wczesniej do przewidzenia.

    Tak trochę na zasadzie adwokata diabła, to była do przewidzenia. Przed
    oczyma mam kolegę, który kilka miesięcy wcześniej w rozmowie rzekł:
    "Zobaczysz, ze oni coś w końcu tak wymłodzą, ze się zdziwimy. Kilka
    miesięcy później spadł samolot w lesie.

    --
    Robert Tomasik

  • 503. Data: 2022-09-22 17:29:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2022 o 06:44, Shrek pisze:
    > Zwłaszcza jak policja (czemu dużą literą?) obstawiła dookoła i nie
    > wypuszczała;)

    Policja dużą literą, bo to nazwa własna i tak nakazuje ortografia, czy
    inna tam sztuka. Natomiast nie ma obowiązku znać zasad ortografii.

    --
    Robert Tomasik

  • 504. Data: 2022-09-22 17:40:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 22 Sep 2022 15:41:37 +0200, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > oczyma mam kolegę, który kilka miesięcy wcześniej w rozmowie rzekł:
    > "Zobaczysz, ze oni coś w końcu tak wymłodzą, ze się zdziwimy. Kilka

    Ogolnie tak, ale kiedy to nie.

    Podobnie jak Wałęsa kiedys umrze, Kaczynski, czy papież - i co - nie
    mozna sie zgromadzic

    J.

  • 505. Data: 2022-09-22 17:44:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 22 Sep 2022 15:35:57 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > ale ja proponuję zmianę tego prawa. Że jest sprzeczne, to wiem.

    Ale widzisz - ja np nie chce sie gromadzic, tylko chce przejsc.
    Bo mi sie akurat w jakies miejsce zachcialo pojsc.

    A co kulsony robią?
    Najpierw wzywaja do rozejscia, a potem biją pałami ...

    Nie - chcesz odpowiedzialnosci zbiorowej, to sie pogodz z
    dezubekizacja, potem moze z dekaczynizacja, a w miedzyczasie premie
    policjantom w calej Polsce wstrzymywac za kazdy przypadek smierci i
    pobicia w czasie interwencji.
    Do czasu wyjasnienia sprawy :-P

    J.

  • 506. Data: 2022-09-22 18:02:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2022 o 17:44, J.F pisze:

    > Ale widzisz - ja np nie chce sie gromadzic, tylko chce przejsc.
    > Bo mi sie akurat w jakies miejsce zachcialo pojsc.

    A jakby był remont chodnika? Albo powódź zalała plac?

    > A co kulsony robią?
    > Najpierw wzywaja do rozejscia, a potem biją pałami ...

    To wezwij Policję.>
> [...]
    > dezubekizacja, potem moze z dekaczynizacja, a w miedzyczasie premie
    > policjantom w calej Polsce wstrzymywac za kazdy przypadek smierci i

    Na pewno byłaby szybciej wyjaśniona :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 507. Data: 2022-09-22 18:04:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2022 o 17:40, J.F pisze:
    > Ogolnie tak, ale kiedy to nie.
    >
    > Podobnie jak Wałęsa kiedys umrze, Kaczynski, czy papież - i co - nie
    > mozna sie zgromadzic

    Czemu Ty mój pomysł na odpowiedzialność cywilną w ogóle próbujesz
    przekładać na zakaz gromadzenia się? Uważasz, ze jak kilku ludzi się
    zejdą, to oczywisty,m jest, ze będą kamieniami rzucać do witryn
    sklepowych? Przecież ja nie zamierzam w ogóle regulować tego gromadzenia
    się.

    --
    Robert Tomasik

  • 508. Data: 2022-09-22 18:14:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A jakby był remont chodnika? Albo powódź zalała plac?

    To wtedy byłby remont chodnika. No ale nie jest.

    > Na pewno byłaby szybciej wyjaśniona :-)

    Więc wprowadzmy, że jak się nie wyjaśni pozytywnie w trzy miechy, to
    zrzucają się wszystkie kulsony co były w pobliżu:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 509. Data: 2022-09-22 22:22:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2022 o 18:14, Shrek pisze:

    > Więc wprowadzmy, że jak się nie wyjaśni pozytywnie w trzy miechy, to
    > zrzucają się wszystkie kulsony co były w pobliżu:P

    I jeszcze policjantów, którzy brali w tym udział.

    --
    Robert Tomasik

  • 510. Data: 2022-09-24 01:27:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-09-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Też tak mi się wydaje.

    > Skoro ani zarejestrowane ani spontaniczne... to ustawa innych nie
    > przewiduje.

    Jesli by tak było, to zwołanie kolegów na piwo, albo na spacer po ryku
    byłoby nielegalne.

    > To że sam z siebie sobie przypomnisz nie tworzy od razu zgromadzenia
    > spontanicznego. Jest jeszcze to "niemożliwe do przewidzenia" a do tego
    > wystarczy spojrzeć w kalendarz.

    Ty tu rozważasz po lini ustawowej, a ja po rozumieniu
    słownikowym/potocznym.

    > O tym że "miesięcznica smoleńska" nie może być z definicji spontaniczna,
    > bo jej powód nikogo nie ma prawa zaskoczyć;)

    Idziesz sobie spokojnie chodnikiem, a tu nagle i znienacka Maciarewicz z
    kawałkiem Tupolewa. O, świetny pomysł, myślisz, przyłączę się.
    Nieplanowana i niemożliwa do przewidzenia obecność Maciarewicza, czy
    nawet nieznanej osoby w miejscu dawnych manifestacji nie może być ww.
    okolicznością? :)

    --
    Marcin