  • 1. Data: 2005-12-27 21:16:16
    Temat: delegacja zagraniczna
    Od: "onasis" <o...@a...pl>

    Witam
    czy ktoś może naisać jak powinna być rozliczana delegacja zagraniczna w
    firmie gdzie pracuje księgowość twierdzi ze mój zagraniczny wyjazd należy
    rozbić na 3 częśći
    1) dojazd do lotniska - delegacja krajowa
    2) od momętu gdy wsiadam do samolotu do momętu gdy z niego wysiadam w
    drodze powrotnej - delegacja zagraniczna
    3) dojazd z lotniska do miejsca zamieszkania lub miejsca pracy

    czy tak naprawdę się rozlicza delegację zagraniczną ??
    czy jest to poprostu fortel by zaoszczędzić jakieś grosze na diecie ??
    wkońcu ja nie byłem na 3 osobnych wyjazdach tylko na 1.

    dzieki za pomoc
    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-12-28 01:01:11
    Temat: Re: delegacja zagraniczna
    Od: "Szymon" <s...@W...gazeta.pl>

    onasis <o...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > czy jest to poprostu fortel by zaoszczędzić jakieś grosze na diecie ??
    > wkońcu ja nie byłem na 3 osobnych wyjazdach tylko na 1.

    Hej,
    u mnie w firmie (budżetówka) tak właśnie jest
    dieta zagraniczna liczona jest wg godzin pobytu za granicą, do którego liczy
    się podróż samolotem.
    pozdrawiam
    Szymon

  • 3. Data: 2005-12-28 06:13:09
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Tue, 27 Dec 2005 22:16:16 +0100, onasis napisał(a):

    > czy tak naprawdę się rozlicza delegację zagraniczną ??
    > czy jest to poprostu fortel by zaoszczędzić jakieś grosze na diecie ??
    > wkońcu ja nie byłem na 3 osobnych wyjazdach tylko na 1.

    Dokładnie tak się rozlicza.

    --
    Mieczysław
    ----