  • 1. Data: 2005-12-27 21:20:05
    Temat: tzw. LOJALKA
    Od: "onasis" <o...@a...pl>

    Witam
    tzw. lojalka czy zapisy w niej mają jakąś moc gdy w treści poza podnoszeniem
    kwalifikacji jest również zapis że szkolenie na które zostaję wysłany jest
    potrzebne firmie też do innych celów np. wywiązywania się z kontraktów gdzie
    są wymagane kwalifikacje.
    Jak sie maja zapisy tam bedące gdy jest tylko podnoszenie kwalifikacji a jak
    gdzy jest tylko zapis ze jest to szkolenie wymagane do uzyskania kontraktu ?

    Dzięki za pomoc
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-12-27 22:23:20
    Temat: Re: tzw. LOJALKA
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik "onasis" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak
    > gdzy jest tylko zapis ze jest to szkolenie wymagane do uzyskania kontraktu

    Przeczytaj to co napisales, zastanow sie, a potem napisz to jeszcze raz
    tylko po polsku. Wtedy moze ktos udzieli odpowiedzi.

    Dan.

    Dan

  • 3. Data: 2005-12-27 22:41:25
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    lojajka lojalka, ale jej wartosc zalezy od tego czy sam chciales sie
    szkolic
    czy pracodawaca chcial podniesc twoje kwalifikacje
    jesli to 1 to lojalka jest skuteczna jesli 2 to nie ;)

    Jean

  • 4. Data: 2005-12-28 10:34:59
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Jean napisał(a):
> [...]
    > szkolic
    > czy pracodawaca chcial podniesc twoje kwalifikacje
    > jesli to 1 to lojalka jest skuteczna jesli 2 to nie ;)

    a jakaś podstawa prawna?serio pytam bo nie rozumiem jak tego dowodzić w
    ewentualnym sporze przed sądem??

  • 5. Data: 2005-12-28 14:51:29
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > a jakaś podstawa prawna?serio pytam bo nie rozumiem jak tego dowodzić w
    > ewentualnym sporze przed sądem??

    podstawy nie mam, ale gdzies w necie sie na tknalem na jakas sprawe sadowa
    a takze na wyjasnienia PIP

    Jean